TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melanie
6-8-2010
|
23-11-2009 22:50:34
Dat is een heel leuke vraag... want ik trouw ook in augustus. Dan weet ik ook ietsje meer.
Wij gaan ze denk ik ... in Maart versturen
|
|
Wendy
7-8-2010
|
23-11-2009 23:56:49
Hoi mede-augustus-bruidjes, Ik vind dat persoonlijk nogal vroeg om je uitnodigingen te versturen. Ik zit wel met hetzelfde probleem, want ik trouw ook in augustus. Wij lossen dit op door de mensen een kerst- nieuwjaarskaartje te sturen en daarop een "save the date" tekstje te plaatsen. Ons voorbeeld: Onze trouwdatum staat ondertussen al sinds een tijdje vast, en we hopen deze te mogen vieren met jullie als onze gast. De officiële uitnodiging volgt nog in het komend jaar, want dan zijn we pas met alle voorbereidingen klaar. Maar neem er dus nu alvast jullie agenda even bij, en hou daarin zaterdag 7 augustus zeker vrij!
Misschien is dit een ideetje voor jullie? Groetjes Wendy 07/08/10
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
24-11-2009 7:41:05
Ook ik trouw in augustus! Ik had gedacht aan begin mei de uitnodigingen te versturen. Bij ons is het wel zo dat wij max.120 genodigden hebben, enkel de familie en beste vrienden en collega's. En ik schat dat 80% van onze genodigden het al weet doordat we het ze gewoon verteld hebben.
Als je veel genodigden hebt vindt ik het idee van het kerstkaartje niet slecht.
Ikzelf heb ook een evenement aangemaakt op facebook voor onze trouw, op die manier waren er ook heel heel wat vrienden meer op de hoogte.
Succes nog!
Hannelore (7/8/2010)
|
|
Lindsay
28-8-2010
|
24-11-2009 8:45:55
Wij trouwen 28 augustus. We hebben nu net save the date kaartjes verstuurd en zullen begin juni de officiële uitnodigingen versturen. Als je ze te vroeg verstuurt, gaan mensen vergeten bevestigen en ze misschien kwijtgeraken. Dus ik denk begin juni uitnodigingen versturen en ten laatste half juli bevestigen...
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
24-11-2009 9:42:02
Wij trouwen in juli en zijn van plan om die pas rond midden april te versturen. Dan hebben we drie maanden de tijd. Iedereen is mondeling toch al op de hoogte gebracht. Als je ze te vroeg verstuurt, dan loop je de kans dat ze dit vergeten.
Nathalie 17/07/2010
|
|
s
1-6-2007
|
24-11-2009 10:05:23
Je kan nu al een save the date kaartje ofzo versturen, zodat de mensen die willen er rekening mee kunnen houden als ze hun vakantie inplannen. De 'echte' uitnodigingen zou ik pas 6-8 weken vooraf versturen.
Hou er rekening mee dat niet iedereen zijn vakantieplannen wil aanpassen voor een trouw. Voor jullie is die trouw natuurlijk heel belangrijk, maar voor buitenstaanders niet altijd. Zelf pas ik mijn vakantieplannen niet aan. (sorry) Enkel voor beste vrienden, broer of schoonbroer zou ik dat doen. En de mensen van dat selecte clubje zijn bijna allemaal getrouwd. Niet voor nicht, neven, gewone vrienden en kenissen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-11-2009 13:51:26
Zéker niet in januari!!! De mensen in je naaste omgeving houden die dag zeker wel vrij hoor! Daar moet je echt geen schrik voor hebben!
Wij trouwden 31 juli en hebben onze uitnodigingen eind mei rondgedeeld. Wie écht wil komen, houdt er rekening mee, anderen boeken hun reis toch, ook al weten ze jouw datum al een helf jaar op voorhand.
Groetjes,
Véro
|
|
Stefanie
27-8-2010
|
24-11-2009 19:44:57
Ik zou ze ook zeker niet in januari versturen, véél te vroeg, tegen dat je trouwt, is iedereen het alweer vergeten. Wij trouwen eind augustus en ik ben van plan om ze eind juni te versturen, zo net voor het verlof.
Wel een supergoede tip om een save the date mee te sturen met de kerstkaartjes, ga ik zeker doen!
Sowieso, degene die wij op het avondfeest vragen, weten al dat ze die datum moeten vrijhouden en die houden daar dan wel rekening mee hé in de mate van het mogelijke. Er zullen er wel altijd zijn die om de een of andere reden niet kunnen komen ...
|
|
joke
1-8-2009
|
25-11-2009 13:46:28
hey! wij zijn dit jaar eind augustus getrouwd. Van zodra onze datum (lees de zaal was regeserveerd) vaststond, hebben wij diegene die we er 'absoluut' bij wilden op de hoogte gebracht via mail/mondeling/... Onze uitnodigingen hebben we midden juni opgestuurd. Dat heeft geen enkel probleem opgeleverd. groetjes!
|
|
Edel
7-8-2010
|
27-11-2009 15:58:27
Hey,
Wij trouwen ook 07/08/2010 en zijn net als Wendy van plan om bij onze kerstkaarten al een eerste aankondiging te doen!!!
Groetjes, Edel
PS Wendy waar trouwen jullie?
|
|
lisa
17-7-2010
|
3-1-2010 17:40:37
Hey Sandra,
Wij trouwen op 17-07-2010. Gezien er bij ons redelijk wat mensen uit het buitenland moeten komen, gaan wij de uitnodigingen eind maart versturen.
Nu voor kerst hebben we een combi-kerstkaartje gestuurd (nieuw adres, ons zoontjes eerste kerstfeest en dan save the date)
Zo goed als al onze vrienden zijn op de hoogte. Onze familie weet het al sinds oktober en sommigen hebben wel hun vakantieplannen met een weekje opgeschoven.
Groetjes, Lisa
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|