Nu Online
Momenteel zijn er 570 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma - wat zouden jullie doen?

24-11-2009 11:09:12
Hey iedereen,
ik zit met een dilemma waar ik niet uitkom.
Alle raad is welkom :)

Voor onze trouw (op 10/07/2010) hebben we nog geen fotograaf gevonden.
Heb al een stuk of 8 sites bekeken en sommige stijlen spreken mij echt totaal niet aan. Ben niet echt voor het moderne - foto's met felle kleuren, van wolken, ...
Ik zoek precies echt iemand die heel klassieke foto's trekt. (met warme kleuren)

Tot nu toe kwam ik bij één iemand: David Plas.
Hij heeft ook foto's getrokken op het huwelijk van de zus van mijn getuige en die vond ik echt prachtig. Ook zijn andere voorbeelden vind ik heel mooi.
Probleem is dat hij franstalig is...
We hebben hem nog niet persoonlijk gezien, maar uit zijn mails is het echt wel duidelijk dat hij normaal geen nederlands spreekt.

Wat zouden we doen?
verderzoeken tot we iemand hebben gevonden met een mooie stijl - waar we gemakkelijk mee kunnen babbelen?
david plas boeken - maar dit valt misschien enorm tegen omdat hij niet duidelijk kan maken hoe of wat we moeten doen voor de foto?
(wordt er eigenlijk veel gebabbeld met de fotograaf op de huwelijskdag?)
iemand misschien al ervaring met david plas?
iemand ervaring met een fotograaf die 'klassieke' foto's trekt?

Alle hulp en raad is zeeeeeeeer welkom!!!

melinda
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 840

wouter

Meld misbruik24-11-2009 11:27:03

Ik zou voor deze fotograaf gaan.
Vakkennis is toch belangrijker dan de taal?
Misschien kan je hem aan de hand van zijn vorig werk uitleggen wat je graag wil en wat niet?
Hoe deed je zus het dan?

melinda
10-7-2010
 Meld misbruik24-11-2009 11:44:57

was geen fotograaf bij mijn zus.
bij de zus van mijn getuige :)
(die familie is ook franstalig...)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...