Terug naar overzicht
Dag Liesbeth,Ik reageer alleen maar op vragen zoals die van u als ik het echt mooi vind, dus bij deze wil ik u zeggen dat het niet te simpel is. Het straalt in mijn ogen klasse uit. Je maakte een goede keuze.Groetjes,Els
Hoi Liesbeth,Alhoewel ik een meer uitbundigere smaak heb en heel extravagant ben wil ik je het volgende zeggen...Eenvoud siert en de jurk is prachtig!!!
Zoals de meeste jurken van Marylise, sober maar heel mooi! Valt het op dat ik ook een Marylise jurk heb? ;o)De ene ziet liever kant, franjes, pareltjes... de andere ziet liever sober. Geen zorgen maken dus. Als dat je stijl is, dan moet je er zeker voor gaan.Lieve04/09/10
Alvast bedankt voor de lieve reacties. @ lieve: welk model heb jij gekozen van Marylise (hihi, ben nieuwsgierig hé)
Zoals inderdaad gezegd, als dat helemaal je ding is waarom niet. Ik heb de jurk Isadora van Marylise en heb ook mijn momenten van twijfel. Maar die jurk was echt wat ik zocht, dus waarom niet? Een jurk hoeft niet veel franjes te hebben om mooi te zijn.
Ik heb de Aldo besteld. In de kleur waarin hij op de site staat :o)Lieve04/09/10
Is echt een supermooi kleed, niet twijfelen :)
Hey Liesbeth,Ik ben er zo eentje die van pareltjes en steentjes houdt en van hele brede jurken, maar toch vind ik jouw jurk prachtig! Heel vrouwelijke snit bovenaan en zeer klassevol! Als je hem graag ziet, niet twijfelen! :p
Heel erg mooi, inderdaad niet twijfelen !!! Zeer goed keuze ! xx
Ik weet niet of je al getrouwd bent ondertussen, maar ik vind het een geweldig kleed ;-) Ik ga één van de komende dagen naar een bruidswinkel en ga zeker dat kleed ook passen!
hey nele, neen nog niet getrouwd! mag binnenkort gaan voor mijn eerste pas... spannend he! succes met de kleedjesjacht! groetjes!