Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen

24-11-2009 13:55:07
Hallo allemaal,

Weet er iemand goede adresjes in België voor trouwschoenen, waar ze ook grotere maten hebben? (ik heb zelf 42). Vind hier veel terug van een winkel in Breda, maar vind dat zelf nogal ver. Ben van O-Vl.

Groetjes,
Els
7/8/2010

Els
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 670

Claerbout
2-10-2010
 Meld misbruik24-11-2009 15:50:22

Beste Els,
Ik heb zelf ook maat 42. Ik ga heel vaak naar Vanluechene in Rumbeke (Roeselare). Ik ben ook van plan om naar daar te gaan voor mijn trouwschoenen. Zee van keuze.
Veel succes

Annelies
2/10/2010

joke
1-8-2009
 Meld misbruik25-11-2009 13:35:05

Ik heb mijn schoenen gevonden bij Van Loock in Zandhoven. Volgens mij hebben ze daar ook 'grotere' maten.
grtj

kathia

Meld misbruik30-11-2009 21:04:27

hey,

Ik weet niet of ze jouw maat hebben maar als ik een tip kan geven voor uiterst comfortabele schoenen; pierre yves! echt waar ik heb ze nooit op voorhand ingelopen en de dag zelf van 10 uur 's morgens tot 's anderendaags 7u 's morgens en onmiddellijk mee vertrokken op huwelijksreis en echt weer niks van pijn!!! terwijl ik toch ook een serieuze hak had. het waren schoenen van pierre yves zelf. je kan altijd eens bellen om te vragen of ze eventueel je maat hebben dna hoef je niet onnodig de rit te doen.

groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...