Terug naar overzicht
Van loock in Zandhoven, dacht ik.
Ik heb inderdaad heel mooie en gemakkelijke schoenen gevonden bij Van Loock in Zandhoven.
Elsin Dendermonde zou blijkbaar ook een goede winkel zijn, met meer merken dan bij Van loock, weet de juiste naam niet meer maar kan dit wel opzoeken!
Bedoel je Moernaut in Dendermonde?
inderdaad, dat was het :)ben er zelf nog niet geweest maar naar't schijnt veel keuze? Of niet de moeite!?
Dat is dicht bij mij mij, maar wist niet eens dat ze er trouwschoenen verkochten. Ga zeker eens kijken. Bedankt voor de tip!
Iemand al ervaring met die winkel in dendermonde ??
Ik ben geweest bij Gabrielli in Roeselare (heb zelf maat 43)groetjes,Windy
Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor schoenen je wilt, ik neem zelf een paar gewone pumps, geen echte trouwschoenen, zo kan ik ze achteraf nog dragen onder een rokje of een jeans.Groetjes
ik woon op 200m van Moernaut in Dendermonde.het is een grote winkel (niet zo groot als van Loock, maar toch). Heel veel keuze, maar ik vind hun bruidsschoenen iets minder..ze zijn redelijk klassiek, maar das heel persoonlijk he!kan voor iemand anders dé trouwschoen zijn..ga een kijkje nemen: voer sint-gillislaan Dendermonde in de gps in en je vindt de winkel wel terug. ik ben zelf op zoek naar een glitter-sandaaltje..heb nogal een frivool kleedje en wil geen witte typische trouwschoen maar iets meer "gala" dat ik nadien nog kan afdragen..iemand daar suggesties voor?