Terug naar overzicht
ik trouw op 25/06/2011 , dus bij mij is het nog een hele tijd. Ik ben zelf heel kieskeurig , en door mijn + size , heb ik besloten vroeg genoeg te kijken voor een kleed.Nu , ik ben naar 1 winkel geweest , en dat bleek meteen de goeie winkel te zijn. ik heb al heel lang mijn perfecte jurk in gedachten , en toen ik die gedachten uitlegde aan de persoon die daar werkte , wist ze meteen wat ik zocht , en ze haalde het perfecte kleed uit !ik heb dus nu al reeds mijn perfecte jurk gevonden en besteld.Het kan dus ;)
Ik trouw op 11 september 2010 en heb vorige week ook mijn kleed al besteld, je doet dit beter te vroeg dan te laat hoor.
Ik denk dat je dan toch best niet meer te lang wacht met beslissen. Veel kleedjes hebben een levertermijn van een half jaar dus dan wordt het voor jou toch stilaan tijd.Succes!Lieve04/09/10
Ik heb sinds drie weken mijn kleed besteld.Moet toch minstens vier a vijf maanden op voorhand je kleed bestellen. Vaak duurt het toch even voor je kleed geleverd wordt.Nathalie17/07/2010
IK trouw ook op 24/07/2010 en ik heb mijn kleed nu toch al een maand. Vooral omdat ik er meteen van weg was en de verkoopster me wist te zeggen dat ze er maar een aantal van verkopen. Ik zou toch niet te lang ni meer wachten.
Ik zou toch niet te lang meer wachten, toch zeker een halfjaar levertermijn. Ik trouw eind augustus en heb mijn kleed twee weken geleden besteld.
Ik zou al eens rondkijken en als je je zin vindt zeker al kopen. De nieuwe collectie is bijna overal binnen en ik veronderstal dat je smaak niet meer zal veranderen op enkele maanden tijd dus als je je droomkleed nu al ziet, zeker niet twijfelen!Ik heb het mijne eind oktober gekocht en we trouwen in mei dus in principe tijd genoeg. gemiddeld zeggen ze zeker 6 maand op voorhand te gaan kijken dus zoveel te vroeg is het nietsucces met de zoektocht!Sofie15/05/10