Terug naar overzicht
Hoi,wij hebben ook tussen de plechtigheid in het gemeentehuis en avondfeest een beetje tijd. Wij trouwen om 12u en hadden gedacht rond 16u30 met de receptie te beginnen in de feestzaal. Na het gemeentehuis gaan wij nog foto's trekken en dan naar een taverne met apparte veranda voor een hapje te eten met alleen de suite en dan tegen half 5 naar de zaal.. Moeilijk te plannen allemaal vind ik zelf ook!!An
ja idd , niet makkelijk. wij hebben niet echt een suite , omdat wij eigenlijk ( jammer genoeg) een onmogelijke familie hebben.iedereen wil meedoen , en practisch is dit niet haalbaar. we zijn met een kleine 50 personen die naar stadhuis en avond feest gaan.en geen van allen wil precies toegeven aan elkaar. we hadden voorheen het idee van volgwagens te nemen, maar uiteindelijk wou iedereen mee met de volgwagens , dan heb je uiteindelijk wel een hele hoop volgwagens natuurlijk . ik vind dit enorm jammer, ik heb zo een beetje het gevoel dat ik zelf niet controle heb over de situatie.ik wil altijd voor iedereen goed doen , maar helaas kan dit jammer genoeg niet. ik vind natuurlijk jammer dat er een 'gat zou zitten ' tussen stadhuis en zo. We betalen tenslotte voor 3 uur de limo . ik zou het jammer vinden om uiteindelijk te moeten met men eigen wagen naar het avond feest of zo te moeten gaan . (niet praktisch met een kleed)ik mag misschien gierig over komen , maar ik betaal niet voor 4 of meer uren de limo te huren , als ik er misschien maar alles samen een half uurtje in zit hé . groetjes
heyik wil zeker niet negatief doen maar als jullie foto's laten nemen wat gaan de mensen dan doen die op de 1ste receptie al zijn want is vr hun anders denk ik heel lang wachten tot het avondfeest.zij zitten al van smiddags in de zaal dus kan me voorstellen dat de verveling na een tijdje toch wel toeslaatgroetjes
daar had ik zelf nog niet over nagedacht het is ook de bedoeling dat er mooie koppel fotos genomen worden in de tuin ook. Een vriend van mij is amateur fotograaf en die doet dit allemaal. je hebt idd een punt ... maar ik kan ze toch moeilijk ook naar huis sturen voor een paar uur ? ofwel moeten we het avond feest dan vroeger laten doorgaan... onze fotoshoot gaat hooguit een half uurtje duren denk ik , dus dan kunnen ze ons wel effe missen tijdens de receptie.
ik begin alles door elkaar te slaan :s moet ik effe jennifer lopez inhure als wedding planner fzo
Dus als ik het goed begrijp zitten jullie met z'n tweeën in die Hummerlimousine... Is het dan niet beter een kleinere Hummer te huren, die dan - waarschijnlijk - ook minder zal kosten én die je dus voor dezelfde prijs langer kan huren...?Groetjes,Véro
nej we hebbe nog 4 bruidskindere en dan onze 2 getuige ook :)
Kellyje kan ook de receptie 's middags enkel doen voor de mensen die enkel naar receptie komen en niet naar feestVoorzie ook zeker af en toe een half uur extra. Wij hebben dat 2 keer voorzien en dat was niets te veel. Aangenaam om eens rustig op adem te komen en even met zijn 2 wat bij te praten.Wat de familie betreft: wij hebben deel van fotoshoot ook met familie gedaan (was dan wel met suite, maar je kan wel bv ouders en broers en zussen nog betrekken) dan vervelen zij zich ook minder tussen door...grAnn 5/5/2009