Nu Online
Momenteel zijn er 667 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

in de knoei

24-11-2009 15:10:18
hallo lieve bruidjes ,

ik zit een beetje in de knoei. Wij trouwen op 25 / 06 / 2011 te Zeebrugge.
We hebben dus nog lang lang lang de tijd.
Maar niettemin voor enkele dingen moet je op voorhand al een en ander vast leggen , bijvoorbeeld , het vervoer en de zaal.

We hebben gekozen voor zaal hof ter mude , in knokke heist , omdat ook 2 van mijn tantes daar hun feest hebben gedaan , hadden we er al een beetje ervaring mee.

Voor het bruidsvervoer hebben we een lange lijdens weg achter de rug , en uiteindelijk hebben we beslist om een hummer limosine te huren. Deze komt op een 380 euro voor 3 uren.

Nu , aangezien wij trouwen op een zaterdag , kunnen we hier bij ons enkel in de voormiddag trouwen. Je mag ook maar 6 maand op voorhand je datum vast leggen , waardoor het natuurlijk moeilijk word om te weten hoelaat we nu precies trouwen. we gaan er vanuit rond 11 u aan bod te mogen komen , maar dan hebben we dus onze dilemma ... we hebben 3 uur de limosine ter onze beschikking , van 10u30 tot 13u30 dus. Dus moeten we toch zien om al om 13u30 op de laatste bestemming te zijn.Aangezien we niet voor de kerk trouwen , dan zouden we om 12 u of zo al bij de feest zaal zijn. Is dit dan niet te vroeg voor de receptie ? we hebben het geluk dat we de mooie grote tuin mogen gebruiken voor onze foto shoot . Maar een foto shoot duurt ook geen uren natuurlijk.

dit had ik zelf een beetje in gedachte van planning : 11 stadhuis , 12 u , 12u30 aan de feest zaal voor de receptie. Receptie +/- 2 u durende. 15u30 beginnen met de foto shoot. en daarna de receptie voor het avond feest.

wat vinden jullie van deze planning ? hoe loopt het bij jullie er aan toe ongeveer ?

groetjes
een verwarde bruid

kelly
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 917

An
26-3-2010
 Meld misbruik24-11-2009 15:36:41

Hoi,
wij hebben ook tussen de plechtigheid in het gemeentehuis en avondfeest een beetje tijd. Wij trouwen om 12u en hadden gedacht rond 16u30 met de receptie te beginnen in de feestzaal. Na het gemeentehuis gaan wij nog foto's trekken en dan naar een taverne met apparte veranda voor een hapje te eten met alleen de suite en dan tegen half 5 naar de zaal.. Moeilijk te plannen allemaal vind ik zelf ook!!

An

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik24-11-2009 15:43:20

ja idd , niet makkelijk.
wij hebben niet echt een suite , omdat wij eigenlijk ( jammer genoeg) een onmogelijke familie hebben.
iedereen wil meedoen , en practisch is dit niet haalbaar. we zijn met een kleine 50 personen die naar stadhuis en avond feest gaan.
en geen van allen wil precies toegeven aan elkaar.
we hadden voorheen het idee van volgwagens te nemen, maar uiteindelijk wou iedereen mee met de volgwagens , dan heb je uiteindelijk wel een hele hoop volgwagens natuurlijk .
ik vind dit enorm jammer, ik heb zo een beetje het gevoel dat ik zelf niet controle heb over de situatie.
ik wil altijd voor iedereen goed doen , maar helaas kan dit jammer genoeg niet.

ik vind natuurlijk jammer dat er een 'gat zou zitten ' tussen stadhuis en zo. We betalen tenslotte voor 3 uur de limo .
ik zou het jammer vinden om uiteindelijk te moeten met men eigen wagen naar het avond feest of zo te moeten gaan .
(niet praktisch met een kleed)

ik mag misschien gierig over komen , maar ik betaal niet voor 4 of meer uren de limo te huren , als ik er misschien maar alles samen een half uurtje in zit hé .

groetjes

kitty
17-4-2010
 Meld misbruik24-11-2009 15:56:07

hey
ik wil zeker niet negatief doen maar als jullie foto's laten nemen wat gaan de mensen dan doen die op de 1ste receptie al zijn want is vr hun anders denk ik heel lang wachten tot het avondfeest.zij zitten al van smiddags in de zaal dus kan me voorstellen dat de verveling na een tijdje toch wel toeslaat
groetjes

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik24-11-2009 17:29:52

daar had ik zelf nog niet over nagedacht
het is ook de bedoeling dat er mooie koppel fotos genomen worden in de tuin ook. Een vriend van mij is amateur fotograaf en die doet dit allemaal.

je hebt idd een punt ... maar ik kan ze toch moeilijk ook naar huis sturen voor een paar uur ?

ofwel moeten we het avond feest dan vroeger laten doorgaan... onze fotoshoot gaat hooguit een half uurtje duren denk ik , dus dan kunnen ze ons wel effe missen tijdens de receptie.

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik24-11-2009 17:31:34

ik begin alles door elkaar te slaan :s
moet ik effe jennifer lopez inhure als wedding planner fzo

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-11-2009 18:56:25

Dus als ik het goed begrijp zitten jullie met z'n tweeën in die Hummerlimousine... Is het dan niet beter een kleinere Hummer te huren, die dan - waarschijnlijk - ook minder zal kosten én die je dus voor dezelfde prijs langer kan huren...?

Groetjes,

Véro

kelly
24-6-2011
 Meld misbruik24-11-2009 19:21:50

nej we hebbe nog 4 bruidskindere en dan onze 2 getuige ook :)

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik25-11-2009 11:00:51

Kelly

je kan ook de receptie 's middags enkel doen voor de mensen die enkel naar receptie komen en niet naar feest

Voorzie ook zeker af en toe een half uur extra. Wij hebben dat 2 keer voorzien en dat was niets te veel. Aangenaam om eens rustig op adem te komen en even met zijn 2 wat bij te praten.
Wat de familie betreft: wij hebben deel van fotoshoot ook met familie gedaan (was dan wel met suite, maar je kan wel bv ouders en broers en zussen nog betrekken) dan vervelen zij zich ook minder tussen door...

gr
Ann 5/5/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...