Terug naar overzicht
Wij trouwen juist een week voor jullie.Bij ons ligt vast:- feestzaal- fotograaf- DJ- kapper en sminck- mijn trouwkleed + juwelen- mijn schoenen- wet + kerk- trouwvervoerde trouwringen en uitnodigingen doen twee aangetrouwde nichten.Nathalie17/07/2010
Bij ons ligt vast:- feestzaal - fotograaf- DJ- trouwkleed dit weekend- mijn schoenen- mijn getuige- wet voorlopig- kerk volgende week informeren- vervoer ook volgende week regelenben ik op schema?Vanaf wanneer misboekjes+uitnodigingen+ringen?
Beste,wij trouwen ook op 24 juli, maar hebben nog niet zoveel.Een zaal wel, all. inclusive.Een ceremoniewagenGetuigen gevraagdKleed: In december maak ik afspraken om naar kleed te gaan kijken in kerstvakantie/januari, in de hoop tegen eind januari toch iets gevonden te hebben.Dansschool: in januari startenStadhuis: Kan in Antwerpen pas 6 maanden op voorhand aangifte doen, dus dat zal dan exact 6 maanden op voorhand zijn dat we daar aankloppenFotograaf zouden we nu toch moeten vastleggen, maar vind er precies geen naar m'n goesting en budget, echt lastig!Videograaf: weten nog niet of we 't al dan niet gaan doen, 't is toch erg dure affaire voor wat 't isKaartjes ontwerpt 'n bevriende designer naar onze wens, maar da's voor april.Ringen: in maart/aprilKerk: we zijn zelf trouwe kerkgangers, dus daar moeten we nauwelijks wat voor regelen, ik bedoel, dan gaat dat vele gemakkelijker omdat je al goed idee hebt van hoe het te doen en dus niet op zoek moet gaan naar ideeën en omdat de kerkgemeenschap dat praktische georganiseer op zich neemtBruidskindjes: Dat doet de moeder (mijn nicht) en ik heb daar volste vertrouwen inZoals je ziet, we hebben nog maar bar weinig dat echt al concreet is, maar maak me daar geen zorgen over, heb niet gevoel dat ik achterloop op één of ander schema (behalve fotograaf). 't Is 'n beetje zo dat we nooit echt in 'n gat vallen denk ik, maar ook niet dat we te snel ons laten opjagen door boekskes en lijstjes, 'n jaar is echt ZAT op tijd om alles rond te hebben.Jij?Veel succes hé! Waar trouwen jullie?
Ik trouw voor de wet in Genk, voor de kerk in Hasselt en het feest gaat door in Herentals Daemshof.
Wij trouwen op 23 juli voor de wet en op 24 juli voor de ker en hebben volgende vastliggen:- gemeentehuis- restaurant voor na gemeentehuis- kerk- getuigen- ceremoniemeester- vervoer- avondfeest 24 juli- fotograafNu ben ik volop aan het uitkijken voor m'n jurk en zijn we bezig met de uitnodigingen en een broodjeslunch voor de familie op de24ste.Voor ringen hebben we al wel eens gekeken maar we gaan nog wachten met beslissen tot na de feestdagen.