Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

juwelen à la linea raffaelli

24-11-2009 19:13:13
Hoi medebruidjes,

Ik heb gisteren mijn juwelen aangekregen. Ik ben er supercontent mee!
Ik zag graag de juwelen van Linea Raffaelli maar vond deze nogal duur. Na wat surfen kwam ik op marktplaats terecht waar iemand zelf juwelen op maat maakt.
Ze zijn echt prachtig en veeeeeeeeel goedkoper.
Hier zijn de links van mijn juwelen, maar ze heeft er nog andere ook!

Armband: http://link.marktplaats.nl/297951498
Ketting: http://link.marktplaats.nl/296886353
Deze heb ik wel in 1 kleur namelijk ivoor laten maken
Oorbellen: http://link.marktplaats.nl/287722452

Groetjes van een tevreden bruidje,

Evie

Evie
31-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 2081

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik24-11-2009 19:43:26

Hallo Evie.

Ik vind je juwelen echt prachtig en inderdaad niet veel geld!

Groetjes Keshia
17/07/2010

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik24-11-2009 19:59:32

Ze zijn erg mooi, leuke tip!
Al zijn ze voor mijn kleed iets te opvallend, ik denk dat ik gewoon voor Swarovski juwelen ga.

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik24-11-2009 20:57:20

heel mooi !
hoe kan ik deze ontwerper of ontwerpster contacteren?

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik24-11-2009 21:18:05

Rechts van de foto staat een link met alle advertenties, daar kan je op klikken en zie je meer van haar juwelen.
Eronder staat een balkje met e- mail deze adverteerder, zo kan je een mailtje versturen. Ik heb elke keer zeer snel antwoord gekregen. Je kan ook aanpassingen vragen en het wordt op maat gemaakt!

Groetjes,
Evie

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik24-11-2009 22:17:51

Inderdaad, hele mooie juwelen en trekken inderdaad op die van LR.
Ik heb er van LR, zijn inderdaad iets goedkoper, vooral de oorbellen, de armband en ketting is op 5 euro na goedkoper.

Nathalie
17/07/2010

Kelly
17-7-2010
 Meld misbruik30-11-2009 9:14:39

Bedankt voor de leuke tip. Ik was ook op zoek naar juwelen in de stijl van linea raffaelli, want in de bruidswinkel zijn ze nogal duur. Ik heb ondertussen ook bij Anja juwelen besteld. Vol spanning wachten op het resultaat nu!

Groetjes, Kelly

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik30-11-2009 20:54:53

Dag Evie,

de juwelen zijn prachtig! Maar hoe gaat dit nu net in zijn werk? Wordt dit opgestuurd of kan je gaan kijken. Want ik vind jou juwelen super mooi! Maar heb schrik dat het te zwaar zou zijn bij mijn kleed... Zou dit gepast kunnen worden? Weet jij daar iets van. Of werkt ze enkel via de website?

Groetjes
Ann

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik30-11-2009 23:49:39

Hoi,

Fijn dat ik hier andere mensen een plezier mee kan doen.
Ja, toen ik ze zag was ik onmiddellijk ook verkocht. Ik had er ook wat schrik voor maar nu ik ze heb vind ik ze echt prachtig. Juist hetzelfde zoals ze op de site zijn. Ik heb mat haar enkel gemaild en gevraagd of ze wat aanpassingen kon doen. Bv kleur. Eerst had ik ook andere oorbellen gekozen waar ik de onderkant niet zo mooi van vond, om dit aan te passen was geen enkel probleem, verder vraagt ze ook om de maten van halsketting en pols door te geven zodat het mooi aansluit.
De juwelen die ik gekozen heb zijn inderdaad vrij zwaar, letterlijk en figuurlijk :-)
Ik had hier ook wat twijfels over omdat ik veel pareltjes op mijn kleed heb maar het is een bustierkleedje dus mocht de nek wel wat gevuld zijn vond ik. De armband was breder dan ik dacht (zijn vijf rijen), maar het misstaat niet.
Misschien als je haar mailt dat je het kan vragen, ze woont wel in Nederland dus is misschien wel een eindje weg.
Ik heb in ieder geval altijd heel snel antwoord gehad op mijn mails en nog geen 2 weken na betaling had ik het in de bus steken.
Ik hoop je hier iets mee geholpen te hebben.
Laat maar weten wat je gekozen hebt!

Groetjes,
Evie

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik6-12-2009 0:35:08

Dag Evie,

ik heb haar intussen inderdaad gemaild, en kreeg meteen antwoord op mijn vragen. Ik zou voor dezelfde juwelen gaan dan dat jij gekozen had. Maar ben nog steeds niet helemaal zeker. Ik vind de juwelen prachtig! Maar blijf nog steeds schrik hebben dat ze te zwaar zouden zijn. Ik heb haar wel een foto van mijn trouwjurk doorgestuurd, en zij denkt dat het mooi samen zou staan. Mijn moeder denkt ook dat het knap zou staan, maar een vriendin van mij zegt dat het misschien toch te zwaar zou uitvallen. Ik geraak er echt niet uit!

Zou ik misschien eens een foto van jouw trouwjurk mogen zien... Beetje vergelijken. Misschien je e-mailadres is doorgeven, dan kan ik mijn trouwjurk ook eens doorsturen en kan je het eens bekijken en jou mening geven...

Groetjes!
Ann

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik7-12-2009 11:52:44

Hoi,

Dit is mijn mailadres evie.ronald@skynet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...