TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Phyllis
|
3-11-2005 21:17:43
Hey Vicky,
ben blij voor je dat je je zo goed hebt geamuseerd! Hoop dat ik dat morgen ook kan zeggen. Wij hebben enkel een afspraak in Le Chapeau. Maken ze er niet teveel uit als je niet meteen iets koopt? Ik ben op dat punt nogal een twijfelaar en wil eerst goed nadenken voor ik zo een aankoop doe... Moet ik met iets rekening houden?
Groeties, Phyllis
|
|
Vicky
9-9-2006
|
3-11-2005 21:38:28
Dag Phyllis
Ze weten wel dat je niet meteen koopt hoor. Maar ik moest wel volgende week terugbellen om iets te laten weten over dat kleed van Mathyro. En dan een nieuwe afspraak maken. Ze laten je wel niet gemakkelijk los... Maar je moet nog niet meteen beslissen hoor!
De service was alleszins veel beter dan bij de anderen (daar had ik ook geen afspraak, maar dat was niet nodig)
Veel plezier morgen, het is echt heel leuk. Misschien laten ze jou ook dat kleedje van Mathyro zien.
Groetjes
Vicky
|
|
Phyllis
|
3-11-2005 21:50:35
Euh, als ik die prijs hoor zal dat niet echt iets voor mij zijn vrees ik, hihi. Wij betalen alles zelf en dat is voor ons wel net iets te hoog gegrepen. We zullen wel zien morgen. Het is alleen lastig dat ik verplicht ben met schouderbanden te werken voor mijn bh... Ach, we vinden wel iets.
Klaat nog iets weten, Groeties, Phyllis
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
4-11-2005 12:38:42
Phyllis,
over die schouderbandjes moet je je echt geen zorgen maken hoor!!!
Ik ben bij het Bruidshuis geweest. Daar ben ik gevallen op een top en rok van Linea Raffaelli. Het topje is een haltertopje (zo bandje achter je nek, zonder schouderbandjes).
Ik had ook gezegd dat ik dit zeker niet wilde, omdat ik vrij zwaar geschapen ben vanboven en het niet zag zitten een BH te dragen zonder bandjes.
Nu gaan ze, als ik geen goede ondersteunende BH vind, gewoon 2 bandjes naast het halterbandje monteren! Ik heb zo'n top ook aangehad (met schouderbandjes + halterbandje) en dat vond ik ook heel mooi. Maar het andere topje was toch mooier. Nu gaan ze dus waarschijnlijk een combinatie van de 2 fabriceren, zodat eventueel mijn BH-bandjes mooi onder de extra bandjes vallen.
Dat kunnen ze dus allemaal perfect oplossen hoor!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|