Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Café Costume-ervaring mee?Prijs?

25-11-2009 7:52:02
Hoi Dames,

Heeft er iemand ervaring met Café Costume in A'pen of Brussel? Mijn toekomstige is aan de kleine en smalle kant dus wil absoluut niet dat het lijkt of hij verzuipt in het kostuum. Nu draagt hij dit wel elke dag voor de job, maar we zouden het toch graag rond 500 euro houden. Nu weet ik niet of we daar mee toekomen bij Café Costume. Heb er hier toch alleen nog maar goede dingen over gelezen (van de voorbije jaren weliswaar...)

Groetjes

Stephanie

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 2687

joke
1-8-2009
 Meld misbruik25-11-2009 13:29:05

hey!

mijn man heeft zijn kostuum daar gekocht en was er enorm tevreden van. Je kan vanalles aanpassen en het prijskaartje wordt natuurlijk mee bepaalt door hoeveel speciallekes en welke stof je wilt.
Wij zijn een eerste keer puur informatief gaan kijken naar welke modellen ze hebben en ook naar prijzen. Als ik me niet vergis, heb je er een kostuum vanaf 400 euro...
groetjes
P.S. je belt best wel op voorhand voor een afspraak

Vicky
10-7-2010
 Meld misbruik25-11-2009 14:01:09

Dag Stephanie,

Ik geloof dat je er een vest en een broek kan krijgen voor € 450! De prijs hangt gewoon af van de stof die je kiest. Maar ook in die prijscategorie hebben ze heel veel en heel mooie stoffen. Je kan daarnaast ook nog een hemd en gilet op maak laten maken (hemd was € 175 geloof ik). Wij vonden het echt de moeite!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info