TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evi
17-4-2010
|
25-11-2009 7:59:29
Ik heb deze ringen gezien, en ik vond ze eerlijk gezegd niet zo mooi. Ik vond de symbolische betekenis enz wel erg leuk, maar ze konden me toch niet bekoren. En als ik een ring heel mijn leven draag, dan wil ik hem op het minst prachtig vinden :)
|
|
lesley
12-6-2010
|
25-11-2009 8:02:31
hoi sofie,
wij zijn vorige zaterdag naar die winkel geweest en hebben daar ook onze ringen gekozen. wij vonden de ringen met vingerafdruk niet zo mooi ( is persoonlijke keuze hé) maar het is inderdaad wel dat ze daardoor persoonlijker worden. je moet kiezen voor de ringen die er echt uitspringen, ik heb er enkele gekozen en dan gepast en bij onze uiteindelijke keuze had ik echt het gevoel van " die wil ik nooit meer uit doen" en nu kan ik echt niet wachten tot ik hem mag aandoen. daaraan weet ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb.
lesley 12/06/2010
|
|
Evi
17-4-2010
|
25-11-2009 8:05:28
Ik heb trouwens net een kijkje genomen op hun website, waar al een paar mooie ringen op staan. Maar ze zijn helemaal niet zo duur. Zijn ze daarvoor gekend? Of om hun ruim assortiment?
|
|
stephanie
4-9-2010
|
25-11-2009 8:20:40
Hey twijfelende sofie ;) Wij zijn ook gisteren naar Fede di Oro geweest en hebben echt gekozen voor de ringen die heel ons leven comfortabel zouden zitten (bij men vriend mocht dit niet te breed zijn, heeft slanke vingers) en die we ook ons hele leven mooi zouden vinden. Wij hadden het makkelijk (gekozen, op een half uurtje buiten)omdat we bij beide ringen een klik hadden. De ringen met de vingerafdruk vond mijn vriend wel leuk,maar ik vind ze persoonlijk niet zo mooi. Kan je maar één raad geven: als je er niet zeker over bent en je wilt er nog even over nadenken, bel ze op en geef dit door zodat ze er nog niet aan beginnen! Als ik hem goed verstaan heb, dan gieten ze die mallen al redelijk vroeg om de vraag bij te houden. Ok de emotionele waarde is belangrijk en die is mss wat sterker bij een vingerafdrukring, maar die emotionele waarde ga je bij een andere ring ook hebben, het is tenslotte je trouwring he. :) Ik vond het kiezen alleen al een heel symbolisch moment dus zie ik niet in waarom je iets zou kiezen dat je zelf echt mooi vindt.
@Evi, Ja het zijn toch wel de prijzen die het hem doen daar. :) Ze hebben er trouwens wel heel wat, dus neem aan dat iedereen zijn smaak er wel vindt. Wij hebben voor mijn toekomstige man een witgouden (heel simpel) met een streepje in en voor mij een witgouden met 28 briljantjes (uiteindelijk 1,12 karaat) en zijn 1300 euro kwijt. Dat is dan bij de hogere prijsklasse want de meeste sets waren volgens hem tussen de 600-800 euro. Ze hebben zelfs budgetringen... Echt wel een aanrader vind ik!
|
|
Sofie
|
25-11-2009 8:39:55
Wel ik vond ze dus ook niet zo mooi Probleem is dat ik altijd alles beslis voor de trouw en dat ik nu eens mijn vriend zijn zin wil geven...Maar het verwende kind in mij heeft het er nog altijd moeilijk mee ;-) Ik zal het nog even laten bezinken...
|
|
stephanie
4-9-2010
|
25-11-2009 10:45:55
Ik heb mijn vriend laten beslissen over het vervoer. :) De rest laat hij liever aan mij over en dan leg ik voor wat ik gevonden heb. ;)
|
|
Kathleen
14-5-2010
|
25-11-2009 12:58:12
Dag Sofie,
Ik weet niet welke modellen ze bij Fede di Oro hebben. Wij zijn onze ringen gaan bestellen bij Circles in Zwijndrecht in Nederland. Ik heb gezien op hun site (http://www.circles-trouwringen.nl/collecties/49/trouwri... ) dat zij ook redelijk veel keuze hebben in ringen rond dit thema. Misschien dat je daar wel je keuze vindt. We hebben niet gekozen voor ringen met een vingerafdruk en heb ze ook niet gezien, maar de ringen rond dit thema die op hun site staan, zijn precies wel de moeite. Ik moet wel zeggen dat ze niet de goedkoopste zijn, maar 't is maar een tip, hé.
Kathleen 14/05/2010
|
|
Isabel
11-8-2007
|
25-11-2009 14:37:16
Hallo,
wij hebben onze trouwringen van Fede Di Oro met vingerafdruk ondertussen allebei al 837 dagen aan. Ik moet zeggen, iedere keer ik er naar kijk vind ik ze nog altijd even prachtig als de eerste dag. Wij hebben op onze trouwdag van iedereen die onze trouwringen bekeek complimentjes gekregen. En nu nog, als het ter sprake komt ergens reageert iedereen dat ze zo mooi zijn en origineel. Wij hebben wel gekozen om rond de vingerafdruk een structuur in de ring te hebben. Zo valt de vingerafdruk niet zo hard op, ziet de ring er heel mooi uit en hebben wij toch altijd dat persoonlijke accent erbij. Misschien kan dit een oplossing zijn. Ik heb tot hiertoe nog geen enkele trouwring gezien die ik mooier vind dan die van mij. Ik heb er eentje met een briljantje in het topje van mijn man zijn vingerafdruk. Iedereen moet zelf een keuze maken maar ik ben in ieder geval heel blij met die van mij. De ringen zijn ook nog perfect in orde. En ik vind dat je toekomstige man het ook heel mooi formuleert van de emotionele waarde. Ik zou trots zijn om op die manier een trouwring te dragen in plaats van met één die ik 'prachtig' vind maar mijn man gewoon als een stuk juweel ziet en die dan maar neemt omdat ik het zeg.
Groetjes, Isabel
|
|
bart
12-6-2010
|
25-11-2009 14:49:53
Hoi,
ik vind de laatste zin die Isabel schrijft wel correct : een ring draag je immers voor je leven en moet waarde hebben en blijven hebben.
Zelf wilden wij ook die ringen met de vingerafdrukken, maar toen we ze aanhadden (ook bij Fede Di Oro) hadden we er geen "wauw"gevoel bij. Daarom zijn we toch nog naar een ring gegaan waarbij we beiden onze klik hadden en dachten : dat is em!
Ik denk dat dat toch het belangrijkste is hoor, welke ring je ook draagt. Het feest duurt uiteindelijk maar 1 dag maar die ring... draag je altijd. Wat dan weer niet wil zeggen dat ik die éne dag van het feest ook niet perfect wil :-)
groetjes
Sarah 12/06/2010
|
|
Sofie
|
25-11-2009 15:37:14
@Isabel: je hebt wel gelijk hoor, ik ben soms teveel op het uiterlijk gericht denk ik, het is inderdaad de emotionele waarde die telt en ik ben er ook wel trots op dat mijn vriend zo'n emotionele diepgang heeft :-)
Ik denk dat ik hem toch maar zijn zin ga geven, tenslotte is de ring niet lelijk, ik zou hem gewoon zelf niet gekozen hebben. Mijn briljantjes zitten gewoon langs de beide zijkanten zoals het model in de winkel en ik zie liefst een blinkende ring dus ik ga het motiefje niet verder laten doorlopen. Maar toch bedankt voor de goede raad, je doet me al wat beter voelen :-)
@Kathleen: die op de website van circles heb ik ook gezien maar zijn duurder dan Fede Di Oro en ik vind ze een beetje gelijkaardig van aanbod. Het ging er hem gewoon over dat ik de vingerafdruk zelf niet zo mooi vind op een ring (qua motief) maar toch bedankt voor de tip!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
25-11-2009 16:54:07
(Andere Kathleen)
Hey hey,
m'n verloofde en ik zouden alleen al gaan naar ginder omdat ons dat nu net héél sterk aanspreekt die vingerafdrukken, 't heeft mooie symboliek en ik vond er toch schoontjes tussen, zou der inderdaad ook wel 'n briljantje bij willen of iets met de afwerking spelen.
Is 't zo dat er veel verschil is tussen de ringen op foto en in 't echt, dat 't voor velen precies niet mooi is? Of ligt 't puur aan verschillende smaken? Want in eerste geval, moet ik misschien gaan twijfelen voor we die lange trip maken...
|
|
Sofie
|
25-11-2009 17:10:59
Hey andere Kathleen :-)
Ik had het op voorhand nog niet gezien maar als ik ze nu op foto zie, is er niet zoveel verschil in het ecth hoor. Je moet gewoon graag een ring met motief zien, ik zie normaal liever strak, blinkend en tamelijk veel steentjes
Maar de trip is zeker wel de moeite waard, er is keuze genoeg en alles wordt naar je smaak afgewerkt! Doen!
|
|
Lindsay
9-10-2010
|
25-11-2009 19:51:25
Hallo,
wij hebben ook de ringen met vingerafdruk gekozen, maar een structuur voor errond, anders toonde hij leeg.
Ook moet ik voor mijn toekomstig werk een gladde ring hebben en dan was dit de oplossing en het heeft een grote emotionele waarde.
Groetjes Lindsay 9/10/2010
|
|
Els
15-5-2010
|
25-11-2009 21:20:17
Hey Sofie
Onze ringen zijn ook van FDO. Weet je dat je de vingerafdruk ook aan de binnenkant kan laten zetten? dan kan je toch veel steentjes aan de buitenkant en heb je ook de emotionele waarde...
Els Ook 15-5-10
Ben jij trouwens de Sofie die 's morgens voor mij zal opgemaakt worden door looks of versailles?
Groetjes
|
|
Sofie
|
26-11-2009 9:48:56
Hey Els
Ja dat weet ik maar dat vond mijn vriend maar niks langs de binnenkant :-) Ik ben ondertussen aan het idee gaan wennen: er zullen zo maar 2 ringen in de hele wereld bestaan en dat is eigenlijk wel een leuk idee :-)
Ik ben inderdaad die Sofie die voor jou zal opgemaakt (en gekapt) worden!! We moeten om 11 uur in het gemeentehuis zijn (+/-half uur rijden) dus zou ik moeten klaar zijn tegen een uur of 10 want dan moet mijn jurk nog aan en zo. Wanneer heb jij je afspraak?
Sofie 15/05/10
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
26-11-2009 11:45:46
hey Sofie
Als je die ringen niet mooi vindt, dan neem je die gewoon niet. Een ring is iets wat je elke dag van je verder leven zal dragen. Elke dag kijk je ernaar. Dan wil je toch niet denken 'Wat een lelijk gedrocht, maar wat een mooie betekenis?'. Het is waar dat een ring vinden die jullie allebei mooi vinden, niet altijd even simpel is. Wel als jullie er echt niet uitkomen, kiezen jullie toch elk gewoon een andere ring? Je hebt enorm veel koppels die dat doen! Smaken verschillen nu eenmaal. Hij kan toch perfect die vingerafruk nemen en jij een klassieke ring? Ik zie daar helemaal geen graten in. Wij zijn onze ringen ook bij Fede di Oro gaan kopen en hebben die vingerafdrukken daar ook zien liggen. Heel origineel concept, maar ik zou zoiets denk ik rap beu zijn.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|