Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum op maat

  25-11-2009 10:20:41
Hey allemaal,
Doordat mijn verloofde een uitzonderlijke maat heeft door zijn lengte, zou hij waarschijnlijk zijn kostuum op maat laten maken.
Kent er iemand kledingszaken of makers die dit voor een "normale" prijs doen in regio Antwerpen of Vlaams Brabant ?

Groetjes
Kim
26/06/2010

Kim
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1418


Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik25-11-2009 10:44:11

Dag Kim,

Je kan eens proberen bij Café Costume in Antwerpen.

Kathleen
14/05/2010



sprotje
19-12-2010
 Meld misbruik25-11-2009 11:02:38

Hoi,

Mijn verloofde is ook zeer groot 1m98cm en heeft zijn kostuum niet speciaal op maat moeten laten maken.
Wij zijn naar een kleding zaak gestapt en bij zen eerste kostuum die hij aantrok zat het al als gegoten .
De broek hebben ze zelfs nog wat moeten inleggen , ook het jasje en de hemd zat hem hem zeer goed.
Ik veronderstel dat je bij een gewone kledingzaak zeker iets zal vinden voor je verloofde zonder dat ze iets op maat moeten maken.
Wij hebben zeker niet "meer" betaald omdat hij zo groot is !

groetjes



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik25-11-2009 12:08:44

Beste Kim,

Mijn verloofde is 1m94cm en heeft zijn kostuum gekocht bij Labaere in Zottegem, dit is waarschijnlijk wel een eindje voor jullie, maar hij heeft daar zonder problemen zijn maat kunnen vinden. Hij is niet alleen groot, maar ook vrij breed van schouders en dit was allemaal geen probleem. Hij was trouwens ook heel tevreden over de service, heel vriendelijk en vlot.

groeten
eva



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik25-11-2009 12:26:37

Hey

Mijn verloofde is vrij groot en wij zijn naar Labaere gegaan in Zottegem.
De totaalprijs is wel 940euro, dus niet voor een appel en een ei maar magnifiek mooi !!! :-)
Succes!



joke
1-8-2009
 Meld misbruik25-11-2009 13:20:32

hey!

mijn man heeft zijn trouwkostuum bij café costume gekocht te antwerpen. zeer vriendelijke mensen en vooral een perfect passend kostuum.
wij zijn een eerste keer is informatief gaan kijken, dus dat is ook een mogelijkheid.
grtj



joke
1-8-2009
 Meld misbruik25-11-2009 13:40:36

nog even een kleine aanvulling op mijn vorige antwoord :

Blijkbaar maken ze ook kostuums op maat bij zarar (gevestigd op de leien in antwerpen)
maar heb geen idee van prijsklasse of zoiets
Dat is een winkel met 'gewone' en op maat gemaakte kostuums hebben ze mij verteld in hun outletwinkel te rosada.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-11-2009 20:53:17

Big and Tall in Turnhout. Speciaal voor de grote of brede man.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info