Terug naar overzicht
Dag Kim, Je kan eens proberen bij Café Costume in Antwerpen.Kathleen14/05/2010
Hoi,Mijn verloofde is ook zeer groot 1m98cm en heeft zijn kostuum niet speciaal op maat moeten laten maken.Wij zijn naar een kleding zaak gestapt en bij zen eerste kostuum die hij aantrok zat het al als gegoten .De broek hebben ze zelfs nog wat moeten inleggen , ook het jasje en de hemd zat hem hem zeer goed.Ik veronderstel dat je bij een gewone kledingzaak zeker iets zal vinden voor je verloofde zonder dat ze iets op maat moeten maken.Wij hebben zeker niet "meer" betaald omdat hij zo groot is !groetjes
Beste Kim,Mijn verloofde is 1m94cm en heeft zijn kostuum gekocht bij Labaere in Zottegem, dit is waarschijnlijk wel een eindje voor jullie, maar hij heeft daar zonder problemen zijn maat kunnen vinden. Hij is niet alleen groot, maar ook vrij breed van schouders en dit was allemaal geen probleem. Hij was trouwens ook heel tevreden over de service, heel vriendelijk en vlot.groeteneva
HeyMijn verloofde is vrij groot en wij zijn naar Labaere gegaan in Zottegem.De totaalprijs is wel 940euro, dus niet voor een appel en een ei maar magnifiek mooi !!! :-)Succes!
hey!mijn man heeft zijn trouwkostuum bij café costume gekocht te antwerpen. zeer vriendelijke mensen en vooral een perfect passend kostuum.wij zijn een eerste keer is informatief gaan kijken, dus dat is ook een mogelijkheid.grtj
nog even een kleine aanvulling op mijn vorige antwoord :Blijkbaar maken ze ook kostuums op maat bij zarar (gevestigd op de leien in antwerpen)maar heb geen idee van prijsklasse of zoietsDat is een winkel met 'gewone' en op maat gemaakte kostuums hebben ze mij verteld in hun outletwinkel te rosada.
Big and Tall in Turnhout. Speciaal voor de grote of brede man. groetjes, Carolina