Terug naar overzicht
ElsHierbij de gedichten die wij in ons misboekje hebben geprint:Een zingend hart Dansende voetenVoort gedreven door de klankDie ik hoor in mijn hoofdAls jouw blik me vangt Kabbelende beekjesAls een liefdesfonteinBezeten van jouw lachEen oneindig verlangenOm steeds bij jou te zijn Je bent als de zonEn een ster in de nachtDie mijn wereld verlichtDe reden van mijn bestaanJij die liefde in mijn leven brachtENLook inside my heartLook inside my heartand you will find a secret placereserved for youand you alone...Look inside my souland you will feel my lovewashing in waves over every momentof our sharing...Look inside my thoughtsand you will see silver starsdancing our names across the heavens...Look inside my lifeand you will knowthat love has etched your nameon my very soul.veel succesAnn5/9/2009
Wij gaan waarschijnlijk onderstaand gedicht van Herman de Coninck gebruiken:VijfjarenplanIk hou van jou. Hou jij van wat niet kan.Hou jij van je capaciteiten, ik van je gebreken.Jij van je trots, en ik van hoe die zacht kan brekenin mijn armen. Jij van je moed. Ik van je zwaktenu en dan.Hou jij van de toekomst. Ik van wat voorbij is gegaan.Hou jij van de honderd levens die je wilde leven.Ik hou van dat ene dat is overgeblevenen van hoe je daarom zo ver weg kunt zijn dichttegen me aan.Ik hou van wat is. Jij van wat zou.Hou jij van mij. Ik hou van jou.Lieve04/09/10
Hallo!Ik heb in ons misboekje een schattig gedichtje. Eén van mijn zoontjes gaat dit voorlezen:Ik geef je mijn ogen en orn kadoen mijn lippen en mijn neus en mijn wangen volgen zoOok mijn benen en mijn armen zijn absoluut voor jouEr is geen vinger en geen teen die ik nog voor mezelf houJe krijgt mijn haar en mijn huid en mijn buik en mijn rugen mijn voeten en mijn handen wil ik nooit meer terugEn toch blijft dit alles ook nog wat van mijWant jou hou ik zeker helemaal bij!Dit komt uit Liever Lief (boekje voor kinderen) en het gedicht heet (b)lijf