Nu Online
Momenteel zijn er 531 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jaguar XK8 gezocht als ceremoniewagen

3-11-2005 21:15:04
Hallo hallo! Weet er toevallig iemand waar ik een gele (of bordeaux) jaguar XK8 convertible kan huren voor halve dag + een 2 a 3-tal beige jaguar Daimlers (voor de suite) ? Ik heb alle verhuurfirma's nagekeken en vind deze wagens nergens. Het is mijn droom om in een jaguar te trouwen en het zal me lukken, al moet ik mensen hiervoor persoonlijk contacteren. Dus, dit is ook een oproep voor mensen die zelf in het bezit zouden zijn van een jaguar XK8: please, zou je hem voor een half dagje kunnen missen? een vergoeding zal zéker niet ontbreken! wie maakt mijn droom waar?
Ann

Ann
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 483

pascal

Meld misbruik4-11-2005 10:03:46

HOi Ann,

Je wil in een Jaguar trouwen.
Wel zegt je een MK 2 uit 1966, blauwe kleur je iets. Het is geen cabriolet maar wel een luxe oldtimer.
mail me pascal.sohie@pandora.be
Succes met je voorbereidingen

Ann
8-8-2008
 Meld misbruik4-11-2005 10:47:30

Hey Pascal,

De MK2 is uiteraard ook de moeite waard en iets heel speciaals. dus, hartelijk bedankt voor je snelle reactie.
doch, aangezien ik pas in 2007 trouw, heb ik nog enige tijd om te zoeken naar een XK8. De reden is: iedereen die me kent, weet dat dit mijn favoriete wagen is en als ik een andere zou nemen, zouden de reacties al snel komen:" waarom geen XK8?" Dus, ik zoek nog eventjes verder, maar ik hou jouw voorstel zeker in mind!

Bedankt!
Ann

pascal

Meld misbruik5-11-2005 13:08:37

Hoi Ann,
Succes verder met je zoektocht naar de XK8. Mocht ik iemand tegen het lijf lopen die er eentje heeft zal ik aan je denken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...