Terug naar overzicht
Yep hier hetzelfde, wij doen ook dessertenbuffet zonder bruidstaart!Groetjes
Wij hadden ook dessertenbuffet zonder bruidstaart!
Ook wij hebben een dessertenbuffet. Er zal wel centraal een rood hart van aardbeienbavarois zijn dat we mogen aansnijden dus toch een beetje een bruidstaart. Ik had eigenlijk ook liever een echte torenhoge bruidstaart gehad. :-)
Hallo Sarah.Ook wij hebben een dessertbuffet. Wij gaan wel ook een 'ijspronkstuk' hebben dat ze dan gaan binnenbrengen zoals een bruidstaart. Dit komt dan ook bij het dessertbuffet te staan.Groetjes Keshia17/07/2010
Hey, Wij hebben ook gewoon dessertbuffet dat wij zullen openen door eerst met ons bordje aant te schuiven.vond t behoorlijk duur voor een taart met wat vuurwerk op....Grtz Ellen03/07/2010
wij hadden ook een dessertenbuffet. Maar 1 van de taarten was wat mooier aangekleed, met een bruidskoppeltje erop, dat ze dan ook binnen brachten op muziek, met vuurwerk dat wij dan aangesneden hebben. zo hadden eigenlijk het goede van alletwee.
Wij hebben ook geen bruidstaart. Wij houden daar niet zo van dus hebben wij gewoon een dessertenbord gekozen (dus meerdere desserten op 1 bord/persoon). Ceremonie is er al genoeg in de loop van de dag dus voor ons hoeft er geen extra spektakel voor het dessert en ook geen speciale muziek :) Maar, ieder zijn mening daarover eh.
Hallo! Wij hebben ook voor een dessertenbuffet gekozen en er is bij ons ook geen traditionele taart bij. In onze zaal wordt er een ijskarretje in de zaal gereden en moet ik voor mijn (dan)man en omgekeerd een ijshoorntje scheppen ;o)) We vonden dit alletwee wel een supertof idee...
Wij hebben ook geen bruidstaart maar een ijsboot met vuurwerkskes enzo. Ook geen dessertenbuffet maar wel chocomouse nog appart. Dus chocomouse of ijs kunnen ze kiezen. Vond dit meer dan genoeg. Die ijboot is al duur genoeg ;) Maar mijn vriend wou toch per ce chocomouse :) xxx Liesbeth
Wij hebben ook niet gekozen voor een bruidstaart, ten eerste om de prijs een beetje in bedwang te houden en ten tweede, het kwam totaal op 880€ voor een taart met zo van die verdiepingen? En daar wordt miss maar de helft van opgegeten... Wij hebben een ijs- en smoutebollenstandje gekozen. Vind ik veel leuker!!An3/4/2010
Bedankt voor jullie reacties!Als je al die foto's ziet van die taarten... het ziet er geweldig uit, maar ik vind het veel te veel geld kosten... groetjes Sarah12/06/2010