Terug naar overzicht
Hey Evi...Ik wou ook een bruidstaart van Del Rey in Antwerpen tot ik hoorde hoe duur hij was :-) 10 euro per persoon en wij zijn met 200 personen dus 2000euro vond ik er 'lichtjes' over voor een bruidstaart :-)Het proeven is normaal gezien gratis voor jou en je aanstaande...Veel geluk nog en een Mooie, lekkere taart gewenst ;-)Grtjs Wendy
Wij zitten met een kleiner aantal genodigden op ons avondfeest, een goede 75 personen en 20 voor het dansfeest. Wij hebben ook al een enorm uitgebreid dessertenbuffet, dus doen we een kleinere bruidstaart, voor ongeveer 50 personen. Wel dan op een valse bodem, voor toch een groots effect :) Dan kost de taart 500€, dat valt nog mee, bij ons in de feestzaal zelf koste ze 8€ per persoon.
www.cakeaffairs.nl deze taarten vind ik geweldig
wow, inderdaad mooie bruidstaarten. Ik was eigenlijk niet van plan om een bruidstaart te geven, maar als ik die foto's zo zie :)
Cakeaffairs is inderdaad ook erg leuk, doet me denken aan Petit Gateau, daar hebben ze echt overheerlijk taarten en cupcakes! http://www.petitgateau.be/bruidstaarten.htm