Terug naar overzicht
hoi Soetkin,Hangt er een beetje van af wat hij graag heeft hé ... Je kan met hem een relaxdagje doen om na te genieten, beginnen met een brunch, sauna, massage, ... of een kleine afterparty organiseren als verrassing; een uitstapje doen (hoewel jullie waarschijnlijk wel een beetje moe zullen zijn), hem op de trouw even in de spotlights zetten .. mijn nicht verjaart ook 17 sept. en wij trouwden de 16e en de dj heeft haar om middernacht met haar vriend op de dansvloer geroepen. Iets in die aard? (bv happy birthday laten spelen en iedereen van toetertjes en ballonnen voorzien) Een leuke fotoreportage van zijn jonge jaren tot nu waarbij de laatste foto's er van jullie zijn en misschien zelfs al ééntje van de trouwdag? Op zijn hoofdkussen een geschenkje leggen dat veel voor hem betekent (mijn man is gek op oldtimers en ik heb de zijne in het klein laten namaken met onze trouwdatum en 'just married' erop gegraveerd, da's misschien ook een leuk idee?)Tal van ideetjes! Geniet ervan want je kan zijn verjaardag extra romantisch maken!succes ermee!Gaëlle
Dag SoetkinJe kan ook iets doen met de bruidstaart, in een thema dat hij tof vind. Zo zet je hem 's avonds al even extra in de spotlights. Toen mijn neef trouwde was de taart ook heel speciaal. Zijn vrouw was airhostess, de taart was de landingsbaan, met daarop een vliegtuig dat precies neerdaald en een marsepeinen airhostesje. Iedereen vond dat heel origineel.GroetjesVicky