Terug naar overzicht
Ik denk dat wij gewoon onze openingsdans doen en daarna het dansfeest voor iedereen openen, zonder te vermenigvuldigen.Groetjes
Hey Sarah,Wij doen ook de openingsdans en daarna miss nog een kinderdans met onze twee kindjes als die er dan nog zijn,als men pa het graag wil dans ik nog met hem maar meer niet. Misschien kan je met alledrie op een of twee liedjes dansen door af te wisselen en op welk liedje maakt eigelijk niet uit denk ik.grtjs
Hoi, geen stress ! Ik zou gewoon een openingsdans doen, en daarna gewoon verdergaan met wat vlottere muziek. Als je dan af en toe wat rustigere muziek laat inlassen door de dj kan je met alle 3 dansen, en hoef je niet te kiezen. Succes hoor ! Tinneke , 88 dagen gehuwd
Maak het niet te moeilijk, gewoon het dansfeest starten na je openingsdans, en dan tijdens de slowmomenten, met ieder apart,grtz www.discovideo.be
ik zou ook de openingsdans doen met je echtgenoot en daarna direct "gewone" muziek. er zullen die avond nog voldoende slows gedraaid worden om dan eens met alle vaders te dansen. Misschien kan je op voorhand enkele liedjes doorgeven aan de dj en wanneer je die liedjes hoort op zoek gaan naar één van de vaders, zo ben je zeker dat je met allemaal gedanst hebt die avond
Hey,Die openingsdansen, daar moeten wij ook nog eens goed over nadenken. Onze ouders zijn gescheiden en allemaal hertrouwd dus wij hebben beide ook nog een stiefmama en stiefpapa. De vraag is dus, dansen we enkel met onze 'echte' mama/papa en schoonmama/schoonpapa. Of dansen we ook met de stiefvaders, -moeders, -schoonvaders en -schoonmoeders. Ik wil niemand voor het hoofd stoten maar na de openingsdans nog 4 dansen doen, pfff dat zie ik precies ook niet zo zitten.Wij hadden ook al gedacht van na onze openingsdans het dansfeest te starten. Maar gaan de mensen niet een beetje schroom hebben om zo direct na de openingsdans naar die lege dansvloer te komen? We zijn er zoals je ziet ook nog niet uit. Gelukkig hebben we nog tijd genoeg om hierover ons hoofd te breken.Lieve04/09/10