Terug naar overzicht
de 2de dagplanning is stukken meer realistisch!!!
De 2de planning is stukken realistischer.Als je écht de kerk in de voormiddag wil, kan je ook doen10u30 gemeentehuis11u30 kerk12u30 uitgebreide lunch + kort voor julliedan heb je de hele tijd voor uw fotoshoot...16u30 viering ...Lijkt me ook nog te doen, niet?GrtsMariekeP.S. wij hadden een alternatieve viering voor ons feest die viering ging dan over in receptie en avondfeest.Onze viering is gestart om 16u of 16u30 dus dat is pas laat :=)
Ik zou toch voor de eerste gaan. Dan heb je meer ruimte voor de foto's enzo. Dan heb je een veel rustigere dag. Jullie zijn het belangrijkste hé!!! De mensen die naar de kerk willen komen zullen wel iets zoeken om zich mee te amuseren. groetjes, Carolina
Jullie tweede dagplanning gelijkt heel hard op die van ons.11u15 wet11u45 hapje suite + foto's12u15 fotoshoot14u30 kerk17u receptie19u30 start avondfeest
Ik vind het heel raar dat er zo veel al foto's nemen voor de kerk. Wij hebben er tussen de gemeente en de kerk ook wel enkel getrokken met de familie. Maar de echte fotoreportage pas na de kerkelijke trouw. Het klinkt misschien raar maar je ziet aan de foto's wanneer deze getrokken zijn. Die voor de kerk of na de kerk zijn serieus verschillend. Op allenbei lachen we wel maar toch zie je een verschil. De eerste zijn geforceerder. Het is geen fabeltje dat je begint te stralen!!! Het is een feit. Als je kan zou ik toch wachten tot na de kerk. groetjes, Carolina
Hey Sarah, Wij hadden precies hetzelfde dilemma, maar zijn uiteindelijk voor het eerste gegaan. Onze argumenten hiervoor waren:- het is onze dag en we willen niet van het ene naar het andere moeten hollen, de mensen kunnen zich wel bezighouden tussen de kerk en receptie (wordt langs onze kanten vaak zo gedaan trouwens)- we denken dat het leuker is om na de kerk foto's te nemen- we werken met ceremoniemeester-en wagens en zo kunnen die mensen ophouden eens wij thuis zijn voor de lunch. Anders moet je er opnieuw een aantal uur bijtellen- bij ons zijn de afstanden een beetje verder om terug naar huis te keren- we hebben dan meer tijd voor de fotoshoot- het is jouw dag, je plant zoveel en hij gaat al zo vlug voorbij dat ik geen zin heb om me te moeten haasten :)Veel succes!