TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
24-10-2009
|
26-11-2009 19:24:46
ik ben in mechelen geweest, ik had een supergoeie ervaring, heel vriendelijke mensen , heel professioneel en ondanks mijn maatje meer , geen enkel probleem gehad. ik had een heel mooi kleed van pronovias , perfect voor mijn "figuur". ze stellen je echt op je gemak pushen niks en laten je rustig kijken, ik ben daar 2u binnen geweest en t was geklonken. kortom een goeie ervaring!! groetjes Sofie
|
|
stephanie
4-9-2010
|
26-11-2009 19:44:18
Ik ben ook in Mechelen geweest en was heel tevreden van de service! Heb mijn stijl niet gevonden in de winkel, dus ben er maar een half uurtje binnen geweest maar ben uitgewuifd met een grote glimlach. Wat ik wel iets minder vond is dat ze je op een verhoogje laten staan. Ik ben niet groot, maar zie liever hoe het kleed me echt staat want sommigen verkleinen je terwijl anderen je 10 centimeter groter laten lijken. :) Maar dat vind ik maar een kleintje, was er heel tevreden van in zijn geheel!
|
|
véronique
21-5-2010
|
26-11-2009 20:24:28
Hallo,
Ik ben in Aarschot geweest en de ontvangst was daar echt dik in orde. We kregen allen drinken aangeboden. Ik heb alle jurken mogen passen die ik uit de rekken haalde. Ze gingen ook extra's halen om te laten zien. Ook al heb ik er niets gekocht, ze bleven heel vriendelijk.
Echt een aanrader.
Véronique
|
|
Nele
10-7-2010
|
26-11-2009 20:54:46
Hallo,
Wij hadden niet zo een goede ervaring in Aarschot. Het was daar wel de eerste keer dat ik ging passen en ik was ook niet van plan van te kopen ne misschien wisten ze dat? Ik heb daar maar 5 kleedjes mogen passen (terwijl ik er eigenlijk wel meer wilde passen) maar ze zeiden dat ik later nog maar eens moest terug komen. Van een drankje of extra's was ook helemaal geen sprake... Misschien is het afhankelijk van verkoopster tot verkoopster? Mij hebben ze daar alleszins niet meer gezien.
Groetjes
|
|
ilse
18-9-2010
|
26-11-2009 21:04:06
hey Kim,
ik ga volgende week in Aarschot passen, na zelf ook meerdere positieve commentaren te hebben gehoord, ben heel benieuwd, heb altijd gezegd dat ik daar wilde gaan zullen nu zien of dat ook klopt. Waren aan de telefoon al wel heel vriendelijk. veel plezier als je gaat
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
26-11-2009 22:27:17
Ik ben in drie winkels gaan passen en vond het hier het minst. Niet slecht, maar minder dan de rest. BIj de anderen kreeg ik van in het begin schoenen om het volledige effect te hebben. Bij hen enkel op het einde. Ook de keuze van de kleedjes was heel anders.
Niet slecht, maar er zijn betere winkels.
|
|
lesley
12-6-2010
|
27-11-2009 8:00:23
ik ben in mechelen geweest en had een zeer slechte en onvriendelijke verkoopster. ik ben een uur in de winkel geweest en heb gedurende dat uur constant beledigingen moeten slikken over mijn figuur. ik ben hier depressief buiten gekomen. ergens op dit forum vind je nog wel heel het verhaal. maar naar wat mij leek waren de andere verkoopsters wel heel vriendelijk en behulpzaam enkel de mijne had het blijkbaar niet met mensen die geen maat 38 à 40 hebben. ze zei dat ook letterlijk dat deze mensen niet om aan te zien zijn. uiteindelijk heb ik een kleedje gekocht bij couture rachel in temse. een heel goede service en heel vriendelijke dame waarvoor niets te veel was.
lesley 12/06/2010
|
|
stephanie
4-9-2010
|
27-11-2009 8:45:32
Echt?? Amai schandalig! En zij was een fotomodelleke zeker?! Heb ook een maatje meer, en idd de verkoopster die ik had heeft er met geen woord over gesproken!
|
|
Sabine
24-7-2010
|
27-11-2009 13:51:38
Ik ben bij Maxim in Mechelen geweest en het was een superervaring van begin tot einde. We zijn heel goed geholpen geweest, de verkoopster heeft niets gepusht maar kwam zo ervaren over dat 'k het volste vertrouwen had. Ze zijn 3u met me bezig geweest en we hebben nooit het gevoel gehad dat het voor hun genoeg geweest was en hun aandacht is nooit verslapt.
|
|
Debby
8-8-2009
|
1-12-2009 12:53:41
Hey,
Ik ben ook bij Maxim's geweest in Mechelen! Super goede ervaring. Toen ik mijn kleed daar had gekocht heeft mijn grootmoeder ook haar suitekleding daar gekocht, dit moest nog wel versteld worden. 2 maanden voor mijn huwelijk deze zomer (8-8-2009), is mijn grootmoeder(66 jaar) plots van ons heengegaan. De winkel wist nog van niets, ze belde naar ons mama om te zeggen dat mijn grootmoeder 2 afspraken had met een week er tussen.Mijn moeder heeft dit dan aan de telefoon gezegd en nog geen uur later kreeg ze terug telefoon van de winkel, met de vraag, als ze de kleding niet wilde van mijn grootmoeder, was dat geen probleem, het bedrag dat ze nog moest betalen werd dan van mijn kleed afgetrokken!! Dat was een geste, dat ik nog nooit had gehoord!!!Voor hetzelfde geld zeggen die van mevrouw, daar kunnen we niets meer mee doen(want mijn grootmoeder was een serieus gezette vrouw), maar dat deden ze dus niet!!
Nu enkele maanden later, mijn kleed naar de droogkuis, die zij aanbeveelden, mijn parels van mijn kleed!!De parels zijn teruggevonden in de trommel van de droogkuis en ze gaan ze er met alle plezier terug opzetten!!
Zo dat was mijn ervaring met Mechelen ;-)
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Lieven
|
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|