Terug naar overzicht
Hey EviIk zit een beetje met hetzelfde dilemma. Maar ik denk dat ik toch bij een echte drukker zal gaan, dat lijkt me nog steeds het meest betrouwbaar want het is tenslotte belangrijk hé! Bij de drukker krijg je dan boeken met allemaal voorbeelden. ik ga dit weekend eens een kijkje nemen denk iksucces!Sofie15/05/10
Hey Evi,het hangt er vanaf in hoeverre je ontwerp klaar is denk ik...Een drukker kan met jou werken rond het ontwerp om het op papier te krijgen, je kan verschillende soorten papier kiezen, ...Wij hadden onze uitnodigingen zelf ontworpen met tekeningen van Fotolia, wat bewerkt in een gratis proefversie van Photoshop en via Poobies.com laten afdrukken. Je kan onbeperkt proefafdrukken laten maken (2.5 euro wel) om zeker te zijn dat bvb de kleuren op het scherm ongeveer overeenkomen. Je kan verschillende formaten kiezen, maar het papier is altijd het zelfde (wel dik kwaliteitspapier). De service is ook supersnel: ten laatste twee dagen later heb je je bestelling in de bus. Ik ga nu ook onze bedankkaartjes maken met Poobies.Veel plezier!Véro
Zowel op mijn werk als voor mijn aanstaande zijn bedrijf (is zelfstandige) zien wij dat dat héél goed gaat digitaal! Zoveel bedrijven maken er gebruik van, want het is zowaar overal veel goedkoper. Dit omdat ze niet iemand in 'n winkel hebben staan, laat staan soms geen winkel hebben, dat drukt de kosten enorm. Alles hangt er vanaf in welke kwaliteit je de uitnodiging aanlevert voor de druk. Geef je iets rommeligs (véél te kleine extensie bvb.), kan je al iets rommeligs verwachten. Geef jij je afbeelding/kaart in hoge resolutie, dan vertaalt zich dat in mooi drukwerk. Uiteraard moet je ook de goede maten doorgeven, en da's denk ik voor sommigen de moeilijkheid... Mensen die niet zoveel verstand hebben van resoluties en pixels gaan al sneller de mist in.
Ik heb al veel positieve dingen gehoord over Carta Rosa.Heb ze in oktober op een beurs zien staan, en alles zag er heel mooi uit.Zowel van kleur, als papier, ...Nathalie
wij hebben onze kaarten besteld via paper-wish.com. Het zijn dezelfde kaarten als bij de drukken, even mooi geprint maar de helft goedkoper. In 2 weken heb ik ze ontvangen na de bestelling. Prima service.Gewoon doen!!sophie