Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen: via internet of via drukker?

26-11-2009 19:44:58
Hey bruidjes in spé!

Wij zijn ondertussen toe aan het regelen van de uitnodigingen. Nu had ik al eens gekeken op internet om ideetjes op te doen. Bij sommige sites kan je je uitnodiging online maken en laten drukken.
Is er al iemand die dat al gedaan heeft of mee bezig is? Is dat betrouwbaar? Welke sites gebruiken jullie dan?
Ik vind het zijn voor en nadelen hebben: je kan het vanuit je zetel doen, maar wat als het niet is hoe je het wil? Dan heb je misschien in een drukkerij beter en directer contact met de drukker om je mening te geven?

Groetjes,
Evi

Evi
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 849

Sofie

Meld misbruik26-11-2009 21:03:05

Hey Evi

Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma. Maar ik denk dat ik toch bij een echte drukker zal gaan, dat lijkt me nog steeds het meest betrouwbaar want het is tenslotte belangrijk hé! Bij de drukker krijg je dan boeken met allemaal voorbeelden. ik ga dit weekend eens een kijkje nemen denk ik
succes!
Sofie
15/05/10

veronique
13-9-2008
 Meld misbruik27-11-2009 10:39:41

Hey Evi,
het hangt er vanaf in hoeverre je ontwerp klaar is denk ik...
Een drukker kan met jou werken rond het ontwerp om het op papier te krijgen, je kan verschillende soorten papier kiezen, ...
Wij hadden onze uitnodigingen zelf ontworpen met tekeningen van Fotolia, wat bewerkt in een gratis proefversie van Photoshop en via Poobies.com laten afdrukken. Je kan onbeperkt proefafdrukken laten maken (2.5 euro wel) om zeker te zijn dat bvb de kleuren op het scherm ongeveer overeenkomen. Je kan verschillende formaten kiezen, maar het papier is altijd het zelfde (wel dik kwaliteitspapier). De service is ook supersnel: ten laatste twee dagen later heb je je bestelling in de bus. Ik ga nu ook onze bedankkaartjes maken met Poobies.
Veel plezier!
Véro

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik27-11-2009 14:21:20

Zowel op mijn werk als voor mijn aanstaande zijn bedrijf (is zelfstandige) zien wij dat dat héél goed gaat digitaal! Zoveel bedrijven maken er gebruik van, want het is zowaar overal veel goedkoper. Dit omdat ze niet iemand in 'n winkel hebben staan, laat staan soms geen winkel hebben, dat drukt de kosten enorm. Alles hangt er vanaf in welke kwaliteit je de uitnodiging aanlevert voor de druk. Geef je iets rommeligs (véél te kleine extensie bvb.), kan je al iets rommeligs verwachten. Geef jij je afbeelding/kaart in hoge resolutie, dan vertaalt zich dat in mooi drukwerk. Uiteraard moet je ook de goede maten doorgeven, en da's denk ik voor sommigen de moeilijkheid... Mensen die niet zoveel verstand hebben van resoluties en pixels gaan al sneller de mist in.

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik27-11-2009 16:43:08

Ik heb al veel positieve dingen gehoord over Carta Rosa.
Heb ze in oktober op een beurs zien staan, en alles zag er heel mooi uit.
Zowel van kleur, als papier, ...

Nathalie

Sophie

Meld misbruik29-11-2009 17:37:42

wij hebben onze kaarten besteld via paper-wish.com. Het zijn dezelfde kaarten als bij de drukken, even mooi geprint maar de helft goedkoper. In 2 weken heb ik ze ontvangen na de bestelling. Prima service.

Gewoon doen!!

sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info