Terug naar overzicht
Hey Ilse,Same here... wij trouwen ook op 18/09/2010.Veel succes met de voorbereidingen!Groetjes Barbara
Hallo,Wij trouwen ook op 18 september 2010!Veel succes alvast!
Wij zouden trouwen op 18/09/2010 maar wegens feestzaaltechnische redenen is onze dag nu 25/06/2010 geworden :)
hey ilse,we zouden ook graag getrouwd zijn op 18 sep (verjaardag van mijn toekomstige) maar de feestzaal die we specifiek wilde hebben was ingenomen, daarom één dagje vroegergroetjes
Hey Ilse,Wij trouwen ook op 18/09/2010.Veel plezier met de voorbereidingen!GroetjesNikki
Hallo allemaal Wij trouwen dus ook op 18 september. Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Wij hebben al feestzaal, kerk, ceremoniewagens, ceremoniemeester, dj en fotograaf. groetjesSylvia
Hey Ilse ,Wij vertrekken op 16 augustus naar Curacao en zullen 24 augustus daar op het strand trouwen , en dan blijven we daar nog tot 10 september en geven dan op za 18 sept een avondfeest voor vrienden en familie :-)Heel leuk want ik mag 2 keer mijn kleed aandoen ;-)Ik wens je dus een hele fijne dag !Grtjs Wendy
Oja vergeten te zeggen :-) Als wij ons avondfeest geven op 18 september ben ik ook jarig en wordt 30 ! Dus het zal een dubbel en dik feestje worde ;-)Grtjs Wendy !
@ sylvia : Wij hebben ook de zaal, de kerk en de fotograaf vastliggen. Ceremoniewagens gaan wij niet nemen en de traiteur ligt ook zo goed als vast. Woensdag ga ik de eerste keer om trouwkleren te passen, kijk er naaruit, zo benieuwd. groetjes