Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester op fotoshoot?

26-11-2009 22:51:57
Hoi bruidjes,
Ik ga wss een sleep hebben van twee meter en dan nog een sluier die even lang zal zijn. Best wel een lastig kleedje dan. ;)
Mijn moeder en schoonmoeder zeiden dat het mss beter is om de ceremoniemeester mee te nemen op fotoshoot om de fotograaf en mezelf wat te helpen. Ik zou de shoot echt wel op een uur en half achter de rug willen hebben dus mss dat dit idd voor een vlotter verloop zorgt... Wat denken jullie? Onnodig of nodig?

Groetjes

stephanie
4-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 601

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik27-11-2009 5:56:34

Kan je je getuige niet meenemen hiervoor? Ik zou in ieder geval niet graag zo'n vreemde hebben die op mn vingers staat te kijken tijdens de shoot, ik heb schrik dat de foto's dan minder natuurlijk gaan zijn, maar dat ligt misschien gewoon aan mij.

In ieder geval neem ik mijn getuige (dat is mijn zus) mee om m'n sleep enzo goed te leggen!

Groetjes!

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik27-11-2009 7:34:01

Mijn getuige is mijn broer en die heeft het geduld er niet voor. ;)
Ik kan wel mijn bruidsmeisje meenemen natuurlijk... Voordeel is dat ze ons nog doet lachen ook :)

heidi

Meld misbruik27-11-2009 7:58:41

ik had een vriendin en haar vriend meegenomen, en maar goed ook, onze fotoshoot was met oude stoomtreinen en sporen, vuile bedoening dus, en zij hielpen mee met mijn kleed omhoog te houden, me in en uit de trein te helpen (heel hoog), boeket vasthouden, voorzie best wat hulp...

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik27-11-2009 9:41:52

Hallo,

Bij ons is inderdaad de ceremonie meester meegegaan. Mijn echtgenoot wou dit eerst ook niet maar ik stond erop, de reden was inderdaad omdat ik een sleep had aan mijn kleed. En ik was blij dat hij er was. Wij hebben foto's getrokken in een park en dat was nu ook niet bijzonder proper. Ik ging eerst mijn zus meenemen, maar dan moesten ze met een extra auto achterrijden, dus heb ik de ceremoniemeester meegenomen en het is goed meegevallen. Hij heeft wel een beetje werk gehad maar ja dat is zijn job en we hebben nog veel plezier gehad ook.

Groeten, Annelies.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-11-2009 18:54:08

Sorry, maar geen haar op mijn hoofd dat de ceremoniemeester bij de fotoshoot aanwezig zou zijn... Weg spontaniteit!

Groetjes,

Véro

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik27-11-2009 19:31:00

Bij ons zal ceremoniemeester normaal ook bij fotoshoot zijn. Je moet iemand hebben die je helpt met kleed e.d. en hij heeft daar alvast ervaring mee. Persoonlijk heb ik geen problemen met een vreemde bij mn fotoshoot.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...