Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor Ceremoniewagens Luc Pauwels http://www.ceremonielpp.be/ Echt super vriendelijke mensen, en de bruidswagen is enorm mooi! Het groote voordeel is hier dat ze hun uren pas beginnen te tellen bij aankomst bij jouw tot aan het vertrek bij jouw, en niet zoals zovelen dat het begint dat ze vanuit hun garage tellen tot ze terug in hun garage zijn.Budget vriendelijk, de meeste prijzen voor ceremoniewagens zijn zowat hetzelfde, wij betalen 199€ per volgauto en 350€ voor de bruidswagen, wat een totaal voor ons maakt van een 1800€, toch behoorlijk wat geld.
heyWij hebben Geert Logghe uit Zarren, een zeer sympathieke man( kennen hem ook nog van vroeger) Zijn Prijzen qua wagens vallen zeer goed mee. 1 tip als je hem wilt best vroeg contacteren.Veel Succes met het zoekenPetroeska16/04/2010
neem eens contact met ons op aub 0477 75 74 28 D&M Events wij organiseren alles voor jullie en dit aan zeer budgetvriendelijke prijzen en wij garanderen kwaliteit
Geachteneem eens contact op met 'Ceremonie Patrick' uit Brugge.www.ceremoniepatrick.be
Nathalie, stuur mij eens een mailtje op usabelg@hotmail.com ... Ik ben ook opzoek naar iemand uit de regio van Roeselare. De enige die ik tot nu toe heb gevonden is iemand uit Lichtervelde met auto's die heel goed mee valt van prijs. Tot hoors, Elly
Beste Nathalie,Ik kan je helpen als ceremoniemeester en heb zeer goede contacten met chauffeurs indien je graag wagens wenst.GroetjesSandra