Terug naar overzicht
Dag Lien,Wij trouwen op vrijdag 31 maart in Sint-Rita(Damme). Als je kan kom maar gerust af.Groetjes Davine
Hallo, zie dat je trouwt in Sint-Rita. Mag ik vragen waar je feest is? En weet je geen originele locaties in de buurt? Ons feest vindt namelijk plaats in het kasteel van Moerkerke, maar zelf zijn we niet van die streek. Zou je enkele leuke weetjes hebben?Alvast bedankt!groetjes
Hey,ik weet niet of het te laat zou zijn, of te ver voor jou, maar wij trouwen op 1 april in Oostduinkerke, in de zomerkapel.we hebben Isabelle en marc (die hier al dikwijls op dit forum werden vermeld) als zangers/gitarist. Als je wil kan ik je wel eens een misboekje e-mailen om een idee te hebben welk soort huwelijksmis het wordt.Groetjes, Liselot
Hoi,Wij trouwen binnen 6 weken, dus op 17/12/2005, om 10.30 u in Bissegem (deelgemeente van Kortrijk). Je bent zeker welkom om een kijkje te komen nemen, en ik kan je wel verklappen dat het iets bijzonders wordt.Groetjes,Joke
Hallo JokeKna je mij het adres doormailen ? Bissegem is een half uurtje rijden dus ik probeer zeker om te komen kijken ! groetjesLiencallenslien@hotmail.com
Hallo LiselotJe mag me zeker eens je misboekje doormailen hoor ! Het mijne is ook al bijna af maar het is steeds leuk om nog wat leuke ideekes op te doen !!Wij hebben trouwens ook voor Marc en Isabelle gekozen : welke liedjes hebben jullie ? groetjesLien
Lien,Wij trouwen nu vrijdag 11 november in Lichtervelde. De kerk staat op het marktplein.De mis is om 14u30. Kom gerust eens langs. GroetjesElke
Hey ElkeDat is jammer, ik woon in Wingene dus heel dichtbij maar ik zit in Keulen :-(( dedju toch !Toch bedankt hoor ! En maak er maar een heel leuke dag van !Lien