Terug naar overzicht
Hey,Ik heb begin oktober mijn droomkleed gevonden LC in Antwerpen! Ik was heel tevreden over hun service en ik kijk al uit naar mijn eerste pas!Ze deden eerst een inleidend gesprek en daarna was het zoeken in de rekken! De verkoopster had echt naar me geluisterd en was ook heel eerlijk tijdens het passen! Ze heeft me goed geholpen en was ook supervriendelijk naar mijn gevolg! We zijn daar in de watten gelegd! Ze waren op het einde ook niet opdringerig om te doen kopen! Groetjes,Edel07/08/2010
Mijn droomjurk bij Le chapeau in Bree gevonden...Super vriendelijk, super service,...Aanrader...Gr.Tess48 dagen getrouwd
Mijn trouwjurk heb ik vorige maand gevonden in Le Chapeau Antwerpen. Kort gezegd: S-U-P-E-R op alle vlakken (service, vriendelijkheid, keuze, ...) !!!
Beide winkels zijn gelijk! Antwerpen is iets chiquer dan Bree, maar in beide winkels topservice!
Ik heb een afspraak 9 januari bij LC in Bree, dus ik hoop dat het gaat meevallen en dat ik mijn droomjurk vind.MaureenGeplande trouwdatum: 18-09-2010