Terug naar overzicht
Als viering om 11u30 begint zou ik rekenen dat je ten vroegste om 13u kan foto's nemen in het park en dus pas om 13u30 kan vertrekken op voor fotoreportage. Een viering kan al eens uitlopen en buiten aan de kerk ook. Natuurlijk ook beetje afhankelijk van hoeveel volk je verwacht. Maar je hebt de foto's na de viering aan de kerk zelf, geschenkjes aan kindjes, bloemen ontvangen, hier en daar iemand die kort babbelke wil doen. Zou daarom beetje ruimer rekenen daar. Voor fotoreportage zelf hadden wij 3u genomen, waarvan 1u30 heen en terug in auto en 1u30 voor de eigenlijke fotoreportage. Dat was ideaal getimed, alles op tgemak gedaan en nooit op horloge moeten kijken.Rest ziet er goed uit.
hey!of de mensen al binnen in de kerk zit als het bruidskoppel arriveert aan de kerk : dat kies je zelf. gewoon tegen ceremoniemeester/vriend(in) die alles wat in het oog houdt zeggen en dat komt zeker in orde. Dus wat wil jij zelf een grote entrée of vantevoren iedereen ff gedag zeggen.groetjes,joke
Wij werken samen met een ceremoniemeester... Volgens hem gaat eerst de bruidegom met zijn ma... Dan de suite... Dan de bruidskindjes en daarna de bruid zelf... Wij trouwen om 15u en hij rekent het einde omstreeks 16u15. Dat hangt er ook een beetje vanaf hoe je de mis in elkaar steekt (of ze live komen zingen enzo...) Wij kregen van onze zaal te horen dat we samen met onze ouders een half uurtje op voorhand daar moeten zijn vooraleer de rest van de gasten aankomt. Maar uw planning lijkt me zeker haalbaar hoor. Veel succes!
Ik zou rond de middag toch mss een kleine lunch voorzien? Wij trouwen om 11h00 voor de kerk en om 13h00 is er een broodjeslunch voorzien (gewoon bij m'n ouders thuis in een partytent in de tuin en alleen voor de familie)
Voor de tijd die je in / aan de kerk spendeert (dus viering + rijst gooien + bedanken), moet je toch zo'n anderhalf uur à 1u45 rekenen. Ik zou inderdaad 's middags zeker een broodjeslunch voorzien, anders ben je ziek van alle fruitsap, schuimwijn en dergelijke.Voor de rest lijkt me dat wel ok.Groetjes,Véro
Misschien opletten dat een te strak schema en opvolging ervan, onbewust voor stress kan zorgen...en da's nou net iets wat je op je trouwdag best mist.grtz www.discovideo.be