Terug naar overzicht
Stephanie , Mijn kleedje komt daarvan!Goede service , vriendelijke mensen... alles wat je nodig hebt.Is wel geen grote winkel , maar dat hoeft niet...toch?!Groetjes Dorien09.07.10
Mijn kleedje komt ook van daar. Tot nu toe ben ik tevreden over de service. Ik heb toch wat winkels gedaan en was hier het meest tevreden. Ze waren er eerlijk, vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig. Ik vond de winkel overigens zeker niet kleiner dan de andere winkels die ik gedaan heb. Ze hadden achterin best nog veel kleedjes hangen, die ze ook met veel plezier boven haalden. Als je meer iets zoekt in het type van Linea Rafaelli zal je er je ding wel niet vinden. Ikzelf wilde vooral kleedjes passen van Blue, Benjamin Roberts, Cosmobella en Demetrios. En die merken hebben ze daar nu net veel. Dus als je zo een kleedje zoekt ben je er op de juiste plaats!Groetjes,Nele
Ik heb er echt geen goede ervaring mee.Toen ik eind augustus belde wile ze me geen afspraak maken voor in september, ik moest in oktover maar eens terugbellen als de nieuwe collectie binnen was. Dit werd ronduit onbeschoft tegen me gezegd, ik was er echt niet goed van.Verder heeft mijn zus daar vorig jaar een jurk gekocht. Op zich was ze wel tevreden maar de retouches waren echt niet goed uitgevoerd. Op heel veel foto's zie je dat de halter bol gaat staan. Hier heeft ze dan 90€ vaste prijs voor moeten betalen!!Toen ik dan zo onbeschoft aan de telefoon werd behandeld heb ik ook niet meer terug gebeld maar naar St truiden gereden om kleedjes van Benjamin Roberts te passen.Groetjes,Evie
Ik ben ook niet echt tevreden. Ik belde in juli om te vragen of ze een kleedje van Benjamin Roberts hadden dat ik heel graag wilde passen (de 966). Ten eerste wist die mevrouw niet eens over welk kleed het ging en toen kreeg ik te horen dat ik in oktober maar eens terug moest komen als de nieuwe collectie er was. Ben uiteindelijk naar Mia Monta gegaan in Zottegem (wel ver maar ja voor je droomkleed doe je alles he :-) ) en werd daar met open armen ontvangen. De mevrouw aan telefoon wist direct over welk kleed het ging en toen ik aankwam hing het al klaar; Heb nog 15 andere gepast maar heb uiteindelijk de 966 gekozen en besteld want het was waaaauw!Misschien om te passen dat ze wel vriendelijk zijn maar aan telefoon was het allemaal teveel gevraagd!Groetjes Katrien
Ook wij zijn er geweest en... Wat was dat?? Onvriendelijk - rommelig - stinken van de sigaretten - kiezen uit een boekje en zo bestellen - ...Ik vind het er net een carnavalwinkel...Bbbrrrr...Nee, dan zijn er veel leukere en gezelligere winkels voor naartoe te gaan hoor, Lecoq trok op niets...Veel pleizer en succes.Gr.Tess
Ik ga het precies laten dan. :)
Hallo Stephanie,zowel mijn kostuum als het kleed van mijn vrouw kwamen van Lecoq. Wij hebben er niets van te klagen gehad. De samenwerking was heel correct en vriendelijk. De prijzen waren ook heel schappelijk. Over bijna elke zaak zijn er wel voor- en tegen-uitspraken. Maar je weet natuurlijk nooit wie achter die uitspraken schuilt: ervaringsdeskundigen of mensen met belangen bij de zaak of misschien net bij de concurrentie. Ik zou zeggen: ga zelf eens kijken en creëer zelf een gevoel. Het is toch overal vrijblijvend.Wat onze ervaring met Lecoq betreft, kunnen we niks negatiefs zeggen. Wij gingen er eens toevallig binnen tijdens het shoppen in Lommel. We wilden gewoon een paar boekjes en die hebben we in overvloed gekregen. Mijn vrouw had toen een kleed in gedachten. Dat was van een goedkoper merk waarmee Lecoq niet werkte. Achteraf hebben we dat kleed elders gezien en inderdaad was de kwaliteit van de stof niet goed. Ze heeft dan een hele hoop kleedjes getoond van andere merken die op dit kleed leken. Op een gegeven moment hingen er zeker 20 kleedjes rond ons en was de dame buiten adem van het over en weer lopen tussen winkel en magazijn. Dus dat de winkeljuffrouw onvriendelijk is of geen moeite doet, moet ik vanuit onze ervaring tegenspreken.Over het interieur valt iets te zeggen, maar daar gaat het voor ons niet om. Je doet het kleed en het kostuum aan, niet het behangpapier van de bruidswinkel.En over de afspraken hebben wie niets te klagen gehad. Ze belden zelfs zelf als we niet gebeld hadden op het moment dat we afgesproken hadden. Wij hebben inderdaad ook advies gekregen om iets later te komen om wille van een nieuwe collectie. En gelukkig maar, want het kleed van mijn vrouw kwam uit die nieuwe collectie! :-)Ik zou dus zeggen: ga er eens kijken en oordeel zelf.Groetjes,Sarina en Filip