Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie regio gent - lochristi

27-11-2009 17:00:48
hallo iedereen,

aangezien onze dag al redelijk gevuld zit zouden we graag een locatie vinden voor foto's die net te ver gelegen is van de feestzaal.
We zijn dus op zoek naar binnen- en buitenlocatie regio zele- lochristi- gent.
Iemand suggesties?? alle tips zijn welkom.
Momenteel zitten we aan: park van beervelde, de kalkse meerse, binnenstad gent,....

Alvast bedankt
Groetjes x

Kathleen
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 499

Dana
26-6-2010
 Meld misbruik27-11-2009 21:11:23

Hey,
in Gent heb je het Stedelijk Museum voor Aktuele Kunst, gelegen in het Citadelpark. Daar mag je binnen foto's maken onder enkele voorwaarden en het Citadelpark zelf is ook heel erg mooi. Dat ligt niet in de stad zelf, maar bij het binnenrijden van Gent, hetgeen handig is.
Deze locatie vinden wij het best omdat het zowel een buiten- als binnenlocatie (SMAK) kan zijn en je dus met je auto niet verder hoeft. Het SMAK heeft ook nog een eigen parking.
Veel succes !

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik29-11-2009 11:06:13

Vrienden van ons hebben foto's genomen int SMAK, echt wel tof!

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik29-11-2009 13:36:50

Puyenbroeck in Wachtebeke?
Als wij tijd genoeg hebben tussendoor denk ik dat wij daar onze foto's gaan laten trekken (en als het natuurlijk goed weer is!)

De haven van Gent? Daar kan je ook prachtige foto's trekken.

Wij trouwen voor de wet in het stadhuis van Gent en onze fotograaf zegt dat er daar ook veel mooie foto's kunnen getrokken worden!

Binnenlocaties weet ik ook niet zo goed, moet ik ook nog eens grondig over gaan nadenken.

Mandy
10/04/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...