Terug naar overzicht
neem eens contact met ons op aub 0477 75 74 28 D&M Events
Robby,Ik ben ook geïnteresseerd...kan je me een mailtje sturen met wat meer info over jullie mogelijkheden en prijzen?piccolinotje@hotmail.comDankuwel!Groetjes,
Hoi!Ik ben violiste en werk samen met een klarinetiste. Wij zijn professioneel en maken muziek op maat voor bruiloften, dopen,uitvaarten en andere speciale gelegenheden. Die stukken van Pachelbel en Bach staan reeds op ons repertoire, dus wij kunnen perfect aan jullie wensen voldoen! Als jullie ook een pop- of rocknummer erbij wensen; ook dat kunnen wij spelen. Meer info staat op onze site www.pistasj.nl Laten jullie iets weten?? Groetjes, Carmen Jacobs.
Hallo Katrien,ik ben zelf professioneel violiste en kan je dus zeker helpen!Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn
HalloBeste Katrien Als violist entertainer met master diploma een met enorme ervaring een uitgebreid repertoire achtergrondmuziekjazz bossanova country pop franc, Engels, Nederlands, italians lidjes,klassic instrumentals enzovoort..Ik bied mijn diensten aan.Toffe sfeer gegarandeerd.groeten vanuit GentArahttp://www.violist-ara-akopian.com/ tel.04971530 81