Terug naar overzicht
Liesbeth,Ik heb al veel goeds gehoord over Suère in Brugge. Zij naaien zelf kleedjes. Zelf ga ik deze namiddag eens naar de outlet van La Sposa!Groetjes, Delphine
Hallo, Ik laat mijn kleed maken door een naaister in Tielt. En ze is helemaal niet duur.Groetjes
Hey, wij trouwden afgelopen zomer en ik had een eigen ontworpen jurk aan.Naaister Veronique uit Beernem 'knutselde' mijn ontwerp ineen. Vele gasten op onze grote dag hadden grote bof op mijn bruidsjurk.De gegevens van couture Veronique vind je op deze website terug!En vooral niet inzitten met de prijs: ze is heel betaalbaar en je krijgt een superservice!Groeten van Sabrina113 dagen getrouwd!
Hallo Cynthia,kan je me de gegevens van die naaister in Tielt eens bezorgen?BedanktMarieke
Hallo,Je moet eens kijken op www.maatkledijanne.be Normaal vind je daar allemaal haar gegevens op terug.Groetjes
Merci voor jullie voorstellen. Ik ga zeker eens informeren. Ik heb een mooi kleed gezien op de site van JPC in Antwerpen. Ik zou het graag laten namaken en er hier en daar wat aan veranderen. Zou het dan goedkoper zijn bij een naaister? Of komt dat duurder uit? Mijn budget is ongeveer 1250 euro voor mijn kleed. Zou ik dan al iets moois hebben bij een naaister? Want ik heb daar totaal geen idee van.GroetjesLiesbeth
Hallo, Ik betaal ongeveer 500 euro voor mijn kleed. Ze is er eentje aan namaken van LR.Groetjes
Dag LiesbethMijn bruidsjurk wordt gemaakt bij Bruidskledij Steven (Torhout). Je wordt er zeer vriendelijk ontvangen. De retouches zijn gratis.Veel succes bij alle voorbereidingen.Marleen