Terug naar overzicht
heb er eentje aangehad in lilian claes in herentals!
Ik ben in St truiden bij ariana geweest. Hele vriendelijke mensen. Ik had een aantal jurken die ik mooi vond en degene die ze niet had heeft ze laten overkomen van een andere winkel waar de naam me even van ontglipt...Groetjes,Evie
Hey,Ik denk dat ze dit merk ook verkopen in Mia Monta in zottegem. Ze zijn daar héél erg vriendelijk en heel geduldig. Zeker de moeite waard om te bezoeken. www.miamonta.be (daar kan je zien welke merken ze verkopen).Groetjes, Evi
Ariana werkt dus samen met Mia Monta, dat was het , dus kan je zien wat voor jou het minst ver rijden is. Prijzen ed zijn hetzelfde:-)Groetjes,Evie
ik heb er gepast bij Boetiek Lief in Halen
Bij Couture Ann in Aalst verkopen ze ook jurken van dit merk. Zeer vriendelijke bediening en absoluut niet opdringerig. Mijn kleed heb ik daar besteld, wel van een ander merk. De website is: www.coutureann.be .groetjesEls
bij bruidshuis ellen in oostburg hebben ze dit merk en heb er ook gezien bij cony in maria aaltergroetjes en nog veel plezier bij het zoeken!
Hallo,Bij Mia Monta in Zottegem. HEt mijne komt van daar, ook eentje van Benjamin Roberts. Zeer mooie kleedjes, goed keuze. En een goede service. Alles erop en eraan, schoenen, juweeltjes, sjaal enz.Groeten, Annelies.