Terug naar overzicht
Ja, dat wordt vaak gedaan, al is er meestal voor de mensen die niet op het avondfeest komen een lange receptie (bijvoorbeeld van 16u tot 19u) en dan voor de mensen die wel naar het avondfeest komen een korte receptie (bijvoorbeeld van 18u tot 19u).Wanneer worden jullie foto's getrokken? Niet op de dag zelf?Ons dag ziet er als volgt uit (voorlopig):15u: Trouwmis16u30: Vertrekken naar fotoshoot18u: Begin receptie20u: Begin avondfeestMaar wij hebben wel geen aparte receptie voor mensen die niet naar het avondfeest komen aangezien iedereen ook naar het avondfeest mag komen (er zijn er maar een 10-tal die in die groep gingen vallen en dan was het voordeliger om ze gewoon naar het avondfeest te laten komen)En zoals onze fotograaf voorstelde: een begeleide toer in de stad organiseren voor de mensen die van ver komen en de stad niet kennen, en de mensen die in de buurt wonen gewoon naar huis laten gaan. Vaak komen ze naar de mis in hun gewone kleren en kleden ze zich dan nog om op hun gemak voor 's avonds :)
Hey MelindaWij nodigen iedereen uit voor de kerk, dan receptie met familie en dan avondfeest voor iedereen, dan is iedereen op het dansfeest...Voor de rest ziet jouw dagindeling er goed uit, je deelt die in zoals jij het wil hé.Wij wouden ook niet dat iedereen enkel naar de receptie kwam (hebben het meegemaakt op een trouw dat we uitgenodigd waren op de receptie en hebben het paar zelfs niet kunnen spreken!)Succes nogDeborah 17/7/10
onze dagindeling ziet er als volgt uit:11u30: aankomst familie bij ons thuis + bus en cerremoniemeester we geven hen dan champagne en kleine boterkoeken12u : aankomst van mijn lief ventje12u30: wettelijk huwelijk + receptie op het stadhuis13u30: lunch in een restaurant dat we afhuren voor de familiewij zullen enkel het apperetief meedrinken en dan met de bus en 1 van de 2 cammera's en fotograaf vertrekken om de foto's te nemen15u30: terug in resto om de suite op te halen16u: Trouw in de kerk17u15: Cava bar aan de kerk om iedereen die wil een glas aan te bieden, eventueel enkele hapjes voorzien en wat muziek18u30: receptie ( iedereen die hier gevraagt is mag ook blijven op het avondfeest)20u30: aan tafelHet zal een drukke dag worden, maar we zien het al hellemaal zitten. We zijn de weken aan het aftellen.12u30
Hey MelindaPaar topics hieronder heb ik ongeveer zelfde vraag gesteld. Je kan daar ook eens gaan lezen welke tips ze gegeven hebben.Gezien ik zelf ook nog niet weet hoe ik het ga oplossen kan ik je helaas ni verder helpen:-)