Terug naar overzicht
Wij trouwen enkel voor de wet. Onze bruidskindjes brengen de ringen op het stadhuis.Ze krijgen toffe kleertjes die ze achteraf nog kunnen afdragen.Ik denk niet dat ik een cadeau voor hen ga voorzien(buiten misschien een lolly of een ijsje)Groetjes
wij hadden 4 bruidskindjes waarvan 2 zoontjes van onszelf, vwij kochten alle kleertjes, 2outfits voor elk, 1 voor de gemeente (gewone kleding) en een pak voor de kerk(en 1prinsessekleedje), wij betaalden dit zelf omdat wij dit wilden dat ze 2 verschillende kledij droegen, alleen de ouders kochten de schoentjes, ze kregen van ons ook nog een groot bezigheidspakket voor in de kerk, daar zat vanalles in...
Bij ons (2 kindjes, jongen & meisje) verzinnen we zoveel mogelijk taakjes, uiteraard zijn de klassieke taken wel de voornaamste, zoals de ringen, de rozenblaadjes...We laten hen de bellenblazers uitdelen waarmee alle kindjes mogen blazen als we buiten de kerk/het stadhuis komen, we laten hen de geschenkjes(bij meesten 'n bedankfoto) aan de tafels uitdelen, alle dwaze dingen die hen maar speciaal doen voelen zeg maar. :) Hun moeder (m'n nicht) wil zelf de kleertjes voorzien, bij wijze van cadeau. Ik ken haar smaak dus vind het prima, neemt mij gewoon werk uit handen en we houden iets meer budget over.