Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Marion ivm kasteel van Moerkerke

4-11-2005 16:43:49
Dag Marion,

Ons feest vind ook plaats in het kasteel van Moerkerk. Het is dichtbij en de service is zeker in orde.
Ik weet niet wat je zo wilt weten van de streek. Laat je vraegen gerust achter, ik laat dan wel iets weten.

Groetjes
Davine

davine
31-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 818

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-11-2005 19:11:10

Dag Marion

Als je iets meer wil weten van de streek rond Moerkerke kan ik je ook wel helpen. Ik werk namelijk op de dienst voor Toerisme van Damme (waar Moerkerke een deelgemeente van is), dus vraag maar af.

Groetjes

Vicky

Marion
6-1-2007
 Meld misbruik4-11-2005 20:28:58

Hallo,

Zo leuk dat ik hier nog mensen tref die in Moerkerke trouwen. Ik geloof wel dat de service in orde is, toen we es een kijkje gingen nemen zag het er toch dik in orde uit en dat meisje (de bazin) was ook echt vriendelijk! Zelf heb ik er wel nog nooit een feest bijgewoond, maar mijn vriend wel (van zijn zus) en die vonden het ook in orde. Ivm met de omgeving, zijn zus heeft foto's in de tuin laten nemen, maar ik zou liever op andere toffe plaatsen foto's hebben en aangezien we de foto's in de namiddag doen zou het in de omgeving moeten zijn. Waar ga jij je foto's nemen Davine?

groetjes
Marion

davine
31-3-2006
 Meld misbruik4-11-2005 21:24:31

Dag Marion,

Wij nemen foto's in Damme. Aan de kerk, aan de vaart, aan de molen. Als het mooi weer is, is dat natuurlijk geen probleem maar als het wat minder van weer is, ik weet nog geen binnenlocatie. Ook Brugge is niet zo ver weg om foto's te nemen.
Wij trouwen om 15 u in de kerk en s morgens nemen we foto's in Damme en na de viering nemen we foto's in de tuin van het kasteel dit zijn dan familie foto's. Inderdaad de bazin Mieke is een heel vriendelijk meisje haar man staat in de keueken.
ALs je nog iets wilt weten moet je maar roepen. Je mag ook altijd mailen. vinetje@hotmail.com.
Van waar zijn jullie en waar huwen jullie?

Groetjes Marion

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik5-11-2005 10:14:48

Ik heb al een paar feesten meegemaakt in het Kasteel van Moerkerke. Best in orde hoor. Het kasteel is trouwens familie van een goed bevriend koppel. Heb er een paar weken geleden nog gezeten met Moerkerke kermis.

groetjes
valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...