Terug naar overzicht
Wij gaan met alle mannen uit de suite hetzelfde kostuum huren.Als je vraagt om allemaal een zwart kostuum aan te doen, dan moeten ze dit ofwel al in hun kast hebben hangen, ofwel nog nieuw gaan kopen...
De meeste mannen van de suite hebben dat wel, maar huren vind ik weggegooid geld. Kost uiteindelijk ook nog veel en je hebt da dag nadien niks. Je moet de dag voor je trouw alles gaan halen en de dag erna ook nog eens alles gaan binnendoen. Dus dat lijkt ons minder praktisch.
Bij ons draagt iedereen wat hij of zij zelf wil, ik wil de mensen niet op onnodige kosten jagen en heb ook geen zin om voor iedereen vanalles te gaan huren of kopen,in mijn ogen is het allemaal al duur genoeg. groetjes
wij hebben gekozen om de vrouwen te laten kiezen maar ze willen allemaal zelf in suitekledij komen. voor de mannen hebben we een jacket kostuum met hoed en handschoenen gehuurd. Wij hebben 6 mannen in onze suite en dan nog ons zoontje van 2jaar hij zal ook hetzelfde pak dragen als de andere mannen echt schattig om hem te zien. We hebben geluk de helft zal de schoonfamilie sponseren want het kost wel veel geld voor alle mannen liggen we toch aan een 800 euroMaar we gaan er van uit dat we maar 1 keer zullen trouwen en dus maar 1 keer zotte dingen kunnen doen. Het lijkt ons wel mooi voor de foto's!
Wij zijn ook kostuums gaan huren (met dezelfde das). Er is nog veel verschil tussen 'zwart' en 'zwart'. Neem zelf eens 2 zwarte stukken uit je kast... dan merk je zelf het verschil.Groetjes,Véro
Wij gaan voor alle mannen in onze suite kostuums huren, ik vind het toch mooier als iedereen gelijk is. Ik denk dat het 60 à 70 euro kost om een kostuum te huren, voor de bruidegom ietsje meer.
De vrouwen in het lang, ze mogen zelf kiezen. De bruidsmeisjes in hetzelfde alsook de bruidskindjes. De mannen allemaal in een donkergrijs kostuum. Van mij moeten ze dat niet gaan huren, er mag wat verschil tussen. Wel dezelfde das, valt volgens mij al genoeg op.
Ja ook hier worden alle kostuums voor de mannen gehuurd. Wat weten we nog niet, we nemen op voorhand een kijkje (ik met mama :-)) en bij beslissing van de winkel waar we zullen huren, laten we iedereen weten dat ze mee moeten (om maten te passen en nog wat te beslissen onder de vrouwen wat het mooiste is: maar volgens mij grijs) :-)
@ Evi: Wat betreft huren, er is niks praktischer denk ik. Je kan het kostuum al een week op voorhand afhalen en het wordt op maat afgewerkt, en pas een week na de trouw terug binnenbrengen. Weggesmeten geld? een kostuum huren kost maar 80 euro, terwijl je aan een kostuum al gauw 250 euro en meer geeft, als je iets fatsoenlijk wil natuurlijk. Wij laten de mannen in de suite hetzelfde kostuum huren en de bruidegom is iets anders.Allemaal zeer praktisch, want zeg nu zelf... Welke man winkelt er graag? :-)Maar uiteindelijk doe je ermee wat je wil heGroetjes