Terug naar overzicht
Waarom willen jullie de ouders erop? Wij hebben dit eraf gelaten omdat mijn schoonvader niet meer leeft. Heb je dan geen zinnetje waar gewoon "onze ouders" staat zonder al die namen? Als je voor de namen gaat zou ik ze wel allemaal vermelden!groetjes, Carolinagroetjes, Carolina
Ik zou ze ook gewoon weglaten de namen. Om zo geen discussies te ontwikkelen.xxx
Ik zou ze ook weglaten. Mijn vader is overleden, mijn moeder heeft een nieuwe vriend en mijn vriend zijn ouders zijn uit elkaar. Veel te moeilijk allemaal dus laten wij ook de namen weg.
Aangezien wij alles zelf betalen, kondigen ook wijzelf ons huwelijk aan op de uitnodigingen. Onze ouders staan er dus helemaal niet op. Ze vinden dit zelf ook geen probleem...
ik zou het zelf aankondigen en niet de ouders, dan heb je deze problemen niet en voelt niemand zich buitengesloten.
mijn ouders zijn ook gescheiden en hebben elk een nieuwe partner maar niet hertrouwd. Toch aanzie ik hen aals stoefvader en stiefmoeder, ookal was ik al lang het huis uit toen mijn ouders scheidden en nieuwe relatie aangingen. Bij ons lopen ze mee in de suite, want ze horen er nu eenmaal gewoon bij (ook stiefbroers- en zussen). De uitnodiging doen we wel gewoon vanuit onze naam omdat er anders 3 paar ouders op vermeld zouden staan en het ons een beetje vreemd lijkt dat onze ouders ons huwelijk aankondigen aangezien we al samenwonen en elk een kindje uit een vorige relatie hebben.Wil je toch persé je ouders vermelden dan zou ik ofwel iedereen erop zetten (dus ook beide "stiefouders") ofwel enkel en alleen de echte ouders...maar mij lijkt het dan vreemd om gescheiden ouders in 1 zin te vermelden. Ik weet bvb zeker dat mijn ouders dat niet fijn zouden vinden.
Ik zit ook in die situatie(gescheiden ouders) en wij zetten de ouders er niet bij op de uitnodiging, we wonen ook al 5j samen en dan vind ik dat nogal stom overkomen!Groetjes