Terug naar overzicht
Hey Marleen,wij zijn niet voor het 'zeemzoet genre', maar wouden toch iets herkenbaar (houden nogal van de hardere rockmuziek, maar persoonlijk vind ik het niet zo leuk om te kijken naar een openingsdans op een lied dat niemand kent).Onze keuze is gevallen op de Scorpions 'Still Loving You'. Het voordeel was (vooral ;)) ook dat je het na dik 2 minuten kan stil zetten, want wij zijn geen grote dansers. (Als je de tekst goed leest, gaat het eigenlijk over een verloren liefde, maar ja, bijna niemand kent de exacte woorden)Veel plezier alleszins!Véro
'the story' van brandi carlilen, gewoon luisteren niet naar clip kijken.
Hey Marleen, Wij hebben zijn in augustus getrouwd en hebben gekozen voor declaracion de amor van de dinky toys. we hebben hier salsa op gedanst en zeer veel positieve commentaar gekregen. iedereen vond het een romantisch liedje (cfr tekst) maar toch met veel ritme in en dus ook niet een gewone plakker.groetjes
Hey,Bekende slows :"Du" - Peter Maffay"Ti amo" - Umberto Tozzi"Donna amante mia" - U. Tozzi"Fais moi une place" - Julien Clerc"I believe in you" - Céline Dion & Il divo"Tu soltanto tu" - A. Bano & R. Power"Everytime I look at you" - Il Divo"Stand by me" - Ben E. King"Unchained Melody" - Il Divo"Margherita" - Riccardo CoccianteRock : "Eloïse" - Barry Ryan"Lola" - The Kinks"Lily voulait aller danser" - Julien Clerc"I got my mind set on you" - George Harrison"Denis Denis" - BlondieBijna allemaal te vinden op YouTube.Mocht er mij nog iets te binnen schieten, dan laat ik het je weten.
Hallo Marleen,wij hadden ook een echt liefdesliedje, maar geen liedje dat we al vaker hoorden. Onze openingsdans was "Ik hou van jou" van Marco Borsato. Het staat op "Wit licht",Groetjes,Filip en Sarina