Nu Online
Momenteel zijn er 468 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tweede keer trouwen

29-11-2009 18:19:20
Dag medebruidjes,
Zijn er nog onder jullie die voor de tweede keer de stap wagen. Doen jullie het terug met alles er op en eraan of eerder simpel? Wat met trouwkleed? wit of toch eerder andere kleur?

C.

Cindy
6-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1104

Dominique
29-5-2010
 Meld misbruik29-11-2009 20:35:08

hallo Cindy,
Wij zetten ook voor de tweede keer de stap met alles erop en eraan.

Joke
1-7-2010
 Meld misbruik29-11-2009 20:46:20

Dag Cindy,
Ook voor ons wordt het een tweede huwelijk. Ons nieuw gevonden geluk willen we met ieder die ons lief is delen. We houden dus een mooi huwelijksfeest. Mijn kleedje wordt eerder een suitekleedje, dus niet in het wit.
t'is niet omdat het een tweede keer is dat je niet mag stralen !!

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik29-11-2009 21:53:02

Hoi Cindy. Ik ben intussen al 92 dagen gelukkig gehuwd, ook de tweede keer. Wij hebben het wat tussenin gehouden. Enkel voor de wet gehuwd, receptie in onze tuin (was superleuk !), fotoreportage, avondfeest hebben we gehouden in een oud kasteel, zelf de aankleding en catering enzo gedaan. Mijn jurk was wel een bruidsjurk, maar geen wit en heel sober. Al die pracht en praal en dat stijf gedoe van wie loopt er naast wie enzo, daar had ik mijn buik wel van vol. Van je tweede huwelijksdag kan je tenminste genieten ! Je bent geen 20 meer, en kan al wat beter relativeren, dus ook genieten. Wij vonden onze dag super !! Succes hoor, en maak je dag naar jullie zin ! Tinneke en Tom

ilse
17-9-2010
 Meld misbruik30-11-2009 15:20:27

hey cindy,

hier dus ook alles erop en eraan (zelfs nog meer dan mijn eerste huwelijk hihi)
met mijn kleed ben ik er nog niet echt uit. ik had een droomkleed van vankets gezien echt een droomtrouwkleed maar heb ook nog niet beslist omdat ik het niet goed weet, toch heeft iedereen me aangeraden om er echt voor te gaan als dat mijn droomkleed is

veel plezier
groetjes

Nathalie
26-6-2010
 Meld misbruik9-12-2009 15:04:37

hey,

mijn partner en ik wagen ook voor de 2e keer de stap en dit op 26 juni 2010. Het wordt een intieme bruiloft met enkel de naaste familie en beste vrienden in totaal een 30-tal personen, maar toch op een leuke locatie met lekker eten. Ik trouw niet in het wit, ik vind dit principieel niet kunnen en het wordt ook geen kleed, toch zeker geen lang. Ik zou graag in een broekpak trouwen en heb al wat ideetjes over hoe het er zou moeten uitzien. Ik denk mijn gading te vinden in collecties van suite -en avondkledij.

groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...