Terug naar overzicht
Wij hadden op 2 weken tijd het kostuum. Normaal gezien mochten we het zo al meenemen, maar de broek en de vest moesten nog uitgelengd worden.Het was er eentje van Esprit.Groetjes,Véro
Het is natuurlijk te zien of er veel maatwerk aan te pas komt enzo.Wij trouwen in juli en hebben het nu al vastgelegd, de verkoper had het ons ook aangeraden. In januari moet mijn toekomstige dan terug om zijn maten op te nemen enzo...Om te kopen zou ik er niet te lang mee wachten...Veel plezier!Deborah
wij trouwen in augustus en we waren dit weekend al eens gaan kijken voor een kostuum, maar het waren allemaal nog winter kleuren. Dat zei de verkoopster toch. Ze zei dat we het best nog eens terug kwamen in februari of maart.(dit ging over de cossmo collectie)
Wij trouwen in mei en de verkoper zei dat we best in februari langskomenJe moet er rekening mee houden dat sommige bruidegommen/suiteleden nog wat willen afvallen voor de trouw (zoals wij allemaal wss ;-))en dat de meeste collecties idd in 2010 pas binnenkomengroetjes Sofie
De winkel waar wij zullen gaan heeft ons aangeraden om in maart eens terug te komen, dan is de nieuwe collectie binnen.
Wij trouwen in juli.Mijn vriend gaat kijken in de witte duif in Leuven, en Vergo in Sint-Katelijne-Waver.Normaal gezien gaat hij in januari kijken.Nathalie
In februari heb je de nieuwe collectie. groetjes, Carolina
Hey Hey,Mijn vriend en ik zijn dit weekend gaan zoeken voor een kostuum, en met geluk :)We zijn naar de designer outlet in Roermond gegaan daar ligt een winkeltje met alleen maar kostuums, Suits Supply.Wij trouwen pas 10 juli maar ik ben graag op tijd zodat ik niet op de laatste moment moet stessen.Groetjes