TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
4-11-2005 19:45:45
Wat die boezem betreft: ik kan je perfect begrijpen, en iedereen maar laten vergroten, terwijl ik liever ze de andere kant zie uitgaan... MAAR toen ik mijn trouwkleed ging passen, zei die verkoopster: eindelijk iemand met een stevige boezem, dat komt altijd mooier uit in een kleed dan het te moeten opvullen met iets wat je niet hebt... ik vond trouwens wel dat ik er in een trouwkleed vrouwelijker uitzag dan in mijn normale kleding hoor... Bij mij vertelden ze dat elke strapless jurk die ik aanhad kon omgetoverd worden in eentje met schouderbandjes, dus je keuze wordt dan toch niet ingeperkt zou ik zo denken?? Kop op, misschien fixeer je je teveel op je boezem (wat ik volledig begrijp!!!), maar anderen zien het vaak heel anders dan jij hoor!
groetjes, en in elk geval veel succes! Els
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
4-11-2005 19:57:27
Hey Phyllis,
heb je mijn antwoord op het berichtje "droomkleedjes gevonden" van Vicky niet gelezen dat aan jou was gericht? Ik had gehoopt dat ik je hiermee al wat moed kon geven.
Trek het je niet aan meid! Je vergroot zelf altijd de dingen die je van jezelf niet mooi vindt. En zeker bij zo'n emotionele gebeurtenis als je trouwkleed kiezen. Ik ben ervan overtuigd dat je zeker iets zal vinden!
Als het je kan troosten: ik zit met hetzelfde probleem. En bij mij is het niet alleen de boezem die te groot is ;-) Er moeten nog heel wat kilootjes af. En toch heb ik ook een haltertopje gekozen, viel best mee bij mij. En zoals Els zegt: schouderbandjes eraan zetten kan altijd...
Nog veel succes!
|
|
Vicky
9-9-2006
|
4-11-2005 21:09:41
Hey Phyllis
Sorry dat het niet helemaal is meegevallen. Maar is het niet mogelijk dat er een soort cup in het kleed wordt verwerkt?
Ik kan er niet echt van meespreken hoe dat is met een grote boezem, bij mij is het extreem in het andere geval, cupje A.
Groetjes
Vicky
|
|
Phyllis
|
5-11-2005 9:10:41
Hmm
Men kan inderdaad bandjes zetten aan een strapless jurk maar we hebben dat geprobeerd en een strapless jurk valt te laag uit bij mij waardoor je mijn bh blijft zien. Een cup inwerken is mogelijk maar dan moet je een stevige boezem hebben en dat is bij mij echt niet het geval. Ik ben vanwege een rugletsel nu 25 kilo afgeva
|
|
Ann
20-5-2006
|
5-11-2005 9:11:59
Hoi Phyllis
Maak je niet druk meid. Ik heb mijn kleed op 1-2-3 gevonden. De verkoopster heeft mij verschillende dingetjes laten passen (halter, spaghettibandjes...) en zij heeft mij zelf gezegd wat niet goed zat en wat het beste leek. Mijn boezem is ook niet van de smalste (D) dus heb ik iets gezocht waar ik mij ten eerste goed bij voelde en ten tweede waar alles mooi uitkwam. (décolleté). Meer ga ik hierover niet uitwijden, er zouden misschien familieleden kunnen komen kijken op de site. Ga eens bij een andere winkel te rade.. Ik ga ook nog proberen enkele kilootjes af te vallen zodat alles nog meer in de plooi gaat vallen. (10-15kg is streefdoel). Je ziet je bent niet de enige met "stress". 6 april is nog ver (wanneer de maten van mij worden genomen voor het kleed) dus tegen dan zal alles in orde komen (denk ik). DE MOED NIET OPGEVEN MEID.
VEEL SUCCES bij het zoeken naar de enige echte ...
Ann 20/5/2006
|
|
Phyllis
|
5-11-2005 9:13:06
afgevallen dus... maar mijn boezem is echter maar 1 cup verkleind en helemaal uit model. Mooi en aangenaam is wat anders. We spreken hier over een Fcup hé dames. Dus ik heb echt wel degelijke ondersteuning nodig op die plaats. Acht, we zoeken wel verder en je weet maar nooit...
Allé, salodder
|
|
Els
1-4-2006
|
5-11-2005 12:25:50
Phyllis,
ik zit ook met een F, en ik weet echt hoe het voelt, ik draag altijd sportbeha's, en dan nog doet mijn rug enorm pijn van het gewicht, voor mijn trouwkleed heb ik de meest afschuwelijke bommabeha die je je maar kan indenken, maar je ziet het niet want het zit helemaal onder mijn kleed, en geloof mij, ik heb echt iets waar ik me mooi in voel hoor!! Het komt echt wel in orde!
|
|
soetkin
16-9-2006
|
7-11-2005 10:32:58
hoi phyllis Ben blij met jou berichtje, ik dacht altijd dat ik de enige was met dit probleem. Ik ben op mezelf al niet 100% mager,niet dik maar toch... En mijn E cup valt me ook bijna dagelijks lastig. Ik vroeg me eerder in dit forum af waarom ik na het passen van mijn 1e 3 jurken geen wauw gevoel had, maar bij La Sposa in Roeselare had ik direct prijs. Zo zie je maar dat veel afhangt van je persoonlijke smaak en de winkel waar je gaat. Ik zou niet zomaar iets nemen omdat ze zeggen dat het ok is. Je moet je er zelf écht goed in voelen! Dus ik zou zeggen: zeker niet opgeven en ik zou zeker nog een paar andere winkels doen. Want ik ben overtuigd dat die éne jurk voor jou ook bestaat!!! xx groetjes xx
|
|
Veroniek
|
8-11-2005 9:54:43
Hallo,in Torhout bij Stevens heb ik gaan kijken voor mijn trouwkleed.Ik ben heel tevreden want je hebt daar heel veel keuze en kan nog altijd je trouwkleed zelf laten maken en het komt dan zelfs goedkoper uit.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|