Terug naar overzicht
Amaai, ben je er niet heel erg vroeg bij? Ik trouw 1 week na jou en nu begin ik toch wel even in paniek te raken. Ik heb nog niets gedaan voor de uitnodigingen!
Ben er inderdaad vroeg bij maar de drukker is een vriend van ons en zal in de loop van januari-februari-maart niet veel tijd hebben, waardoor we ze nu al willen vastleggen :-)Geen paniek !!! ;-)GroetjesDeborah
Hey!Wij doen het ook met aparte kaartjes (nog niet besteld ben volop aan het kiezen)op de hoofdkaart vermeld je het uur van de mis en/of de gemeente en op de "bijkaartjes" vermeld je dan of de mensen welkom zijn op de receptie/dansfeest/avondfeestAls je formuleringen nodig hebt, ik heb thuis 10 boeken liggen en inspiratie genoeg (teveel) nu :-)Gaan jullie de traditionele manier nemen ("ouders hebben de eer u te melden") of de moderne ("koppel nodigt u uit")?moeilijke keuzes hé!gelukkig zijn we nog op tijd :-)Sofie15/05/10
Hey Sofie !Alle inspiratie mag je sturen naar deborah.debbaudt@telenet.be en bedankt !!! :-)Ik denk dat we het toch wat moderner willen, ipv in de naam van de ouders te spreken... En jij?Alvast een dikke merci é!Deborah
Hallo,Wij zitten ook met eenzelfde probleempje: receptie - diner - avondfeest waar verschillende groepen op zijn uitgenodigd. Wij zijn van plan een basis-uitnodiging te maken en er dan kaartjes bij te steken. Maar bij ons zijn ook nog alle ideetjes welkom :-)@Sofie: je zou mij ook wel enkele voorbeeldjes mogen doorsturen... (wij zoeken iets moderns) Merci!
Oh ja,... en dit dan op kristienfonteyn@hotmail.com ;-)
Hallo, ik zou ook wel graag enkele voorbeeldjes zien ... de formulering is niet altijd gemakkelijk! htrouw2010@hotmail.com BEDANKT!!
Wij zitten ook met hetzelfde probleem en zijn er nog niet uit hoe we dit moeten doen.@ Sofie: zou je mij ook de wat voorbeelden kunnen doormail van moderne formuleringen op cindy.vandervelpen@hotmail.com
als je dan toch bezig bent, ook naarnathalievanaerschot@hotmail.comAlvast merci
Zou je naar mij ook enkele voorbeelden kunnen doorsturen? -> sarahptg@gmail.comAlvast bedankt!
hoihoi medebruidjes!Is gestuurd nuIk heb ze wel niet allemaal overgetypt (heb ze enkel in papieren versie) maar het zal jullie alvast een idee gevenveel succes met de keuze!!SofiePS: als je ratonita7@hotmail.com ziet, is geen spam maar mijn email adres :-)
kan je het ook naar mij sturen aub?meli_kende@hotmail.comdankuu!!
tashken21@hotmail.comideetjes zijn ook welkom want wij zijn echt inspiratieloos!groetjes
Hey hey, ik vind geen verzonden items in hotmail :-s en om het nu allemaal nog eens over te typn dat zie ik ook niet zitten; kan één van de bruidjes aan wie ik de mail gestuurd heb, die doorsturen naar de 2 andee adressen hieronder?succes met de keuze idereen!Sofie
Binnen 2 weken brengen ook wij de definitieve versie van onze uitnodiging naar de drukker.Ideetjes zijn nog steeds welkom. Stuurt iemand het mij aub nog door.elsvanmigerode@hotmail.comMerci!!GroetjesEls
Heb ze net doorgestuurd :-) Veel succes en plezier allemaal Deborah
Deborah kan je het mij ook doorsturen aub??? Dank je wel!wijtrouwenin2010@live.be
wij hebben ook net onze uitnodigingen gekozen maar wel nog niet gaan vast leggen...ook bij ons zit er geen extra kaartje bij voor degenen die vanaf dessertenbuffet mogen komen...Wij denken eraan om zoveel kaartjes te maken met die uitnodigingen en andere met die voor ook het eten en de rest.Voor de rest hebben wij ook nog niks...hebben nog 6 maand :)groetjes anna
Deborah, kan je ze ook naar mij doormailen aub?mlagaet@hotmail.com
Hey Sofie,mij mag je ook altijd voorbeeldjes sturen. Ik wil niks in de aard van "de ouders zijn trots aan te kondigen..." maar iets vlotter. Mijn mailadres is kirstendenil@gmail.comBedankt!