Terug naar overzicht
Wij trouwen ook in Daemshof en hebben ook Jef Celen als fotograaf. Kan je mss enkele foto's laten zien?
Wel, we hebben de dvd's de avond zelf al gekregen, maar we hebben nog niet eens alle foto's kunnen bekijken. Als er een selectie online staat, zal ik het laten weten :-)Daemshof + Jef Celen, dat kan niet misgaan! Het eten, de desserts, de dj, alles was dik in orde!
wij trouwen binnen twee weken, en ben ook supervoorstander van trouwen in de winter :-)Tis toch een andere sfeer héproficiat!
Wat fijn om te lezen dat het een aanrader is om in de winter te trouwen. Wij trouwen op 12 december (nog een kleine 2 weekjes dus) en heb nu al zin in de kaarsjes, haardvuren en bij ons dan vooral kerstbomen, kerstlichtjes en kerstliedjes. :-)Lekker suf, maar lijkt me zoooo romantisch!
Dag mevrouw Goethals!Een dikke proficiat om te beginnen en geniet nog van je roes!!Wij trouwen volgend jaar eind oktober en ook wij hebben voor het Daemshof gekozen. Ik ben dus blij om nog maar eens een positieve reactie te horen. Hadden jullie menu aan tafel of buffet?Ook wij zouden graag een viering doen met het UVV. Hebben jullie dit in Daemshof gedaan en hoeveel volk was er bij jullie?We hebben wel een andere fotograaf! :-)Als je wil, mag je me ook een mailtje sturen met wat meer info: sunshinietje@hotmail.comAlvast bedankt!groetjes,Lien30/10/2010
Proficiat meneer en mevrouw Goethals!! Van mij moest je niet stoppen met schrijven hoor, vind de verslagjes geweldig!Best wel grappig, er is hier blijkbaar nog een stephanie met Jef Celen als fotograaf en het Daemshof als zaal. Zou je mij ook wat info kunnen sturen? Wij doen er ons feest op 4 september! Heeft Jef eten gekregen? Want dat is toch wel een kleine zorg. En welke menu heb je genomen? Hoe was de dj? Was het dj Danny?Heb veeeeeeel vragen. :pwijtrouwenin2010@live.be
Wie foto's wil, moet zijn e-mailadres maar geven.Meer info over de dag, tips en ervaringen mail ik ook graag door, maar dat zal vandaag niet meer lukken.Groetjes,Nicky
Ik ben erg benieuwd naar de foto's aangezien ik ook Jef Celen als fotograaf heb en het feest ook doorgaat in het Daemshof! Kan je ze mailen op stephaniedegr1982@hotmail.com, aub? Bedankt! Ook tips/opmerkingen hieromtrent zijn hartelijk welkom. Ik kijk er naar uit