Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen - sandalen a la Benjamin Adams

30-11-2009 13:50:55
Hoi,

Ik wil heel graag open sandaaltjes dragen op ons huwelijk. Het is een heel 'luchtig' kleedje waarbij dit wel past. Nu was ik op de website van Benjamin Adams gesukkeld via google... waaw: prachtige sandaaltjes..
Iemand enig idee waar ze deze verkopen in Belgie? Of iets in dezelfde trend? Het is een ivoorkleurig kleedje met zilveren pailletten..dus iets dat daar goed bij past...
merci!

monica
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 608

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik2-12-2009 13:00:06

Ik ban daar ook op zoek naar. Maar ga nu eens kijken met de feestdagen en anders hoop ik met de lente er nog een paar te vinden.

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik2-12-2009 13:00:09

Ik ban daar ook op zoek naar. Maar ga nu eens kijken met de feestdagen en anders hoop ik met de lente er nog een paar te vinden.

monica
22-5-2010
 Meld misbruik2-12-2009 14:21:06

Hoi Evelyn, wat voor stijl van kleedje heb jij dan? Je hoort het weinig he dat bruidjes open sandaaltjes dragen...
Ik heb het kleedje van Jenny Packham - Elisabeth.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...