Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vermageren

30-11-2009 14:42:53
Dag toekomstige bruidjes,

Ik heb mijn trouwjurk al en ik trouw op 15 mei 2010 dus mag ik allesinds niet meer verdikken ander kan ik niet meer in mijn trouwjurk. Heeft er iemand dieet tips? Het volgde is wel dat ik geen fruit lust en geen rauwe groentjes dus ja kan niet leven op yogurt bijvoorbeeld!!
Alle ideeen welkom.

Vele groetjes
Evy

Evy
15-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1068

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-11-2009 16:14:20

Veel water!!!

Groentjes stomen?

Wie lust er nu geen fuit??? Ananas zou heel goed zijn. Dit verbrandt vet.

groetjes, Carolina

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik30-11-2009 16:33:01

Het kan toch nie da je niets van fruit of groenten lust? Er is toch wel iets dat je lekker vindt? Misschien soep? Fruitsla? Groentjes met een lekkere dressing? Groenten koken of stomen?
Veel water drinken! En veel bewegen!
Das het enige wat op lange termijn efficient is, een crash-dieet is goed voor even maar de verloren kilo's komen er achteraf dubbel en dik terug bij!

Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik30-11-2009 17:01:42

Je kan kiezen om vooral mager vlees te eten (kip,kalkoen), en ook niet te veel aardappelen, pasta of rijst.

Blijf misschien ook weg van frisdranken, drink in plaats daarvan water en thee (zonder suiker! gebruik desnoods zoetstof).

Vervang calorie-rijke koeken door bvb koekjes van belvita: deze zijn erg lekker en bevatten veel minder calorieën dan gewone koeken.

Mjah, verder weet ik het ook niet echt, aangezien fruit en groeten toch steeds gezonde hongerstillers zijn, en je deze niet lust...

Hopelijk ben je hier toch iets mee.

Groetjes,

Sarah

e

Meld misbruik30-11-2009 17:03:04

Hoihoi,

ik lust ook geen fruit en lust alleen maar rauwe groenten in de zomer.
De enige manier om gewicht te verliezen is minder eten: Geen tweede portie opscheppen, niet teveel snoepen tussendoor, veel water drinken, geen frietjesen pizza's.

Bij mij werkt dit het best: ik ben al 3 jaar ongeveer op hetzelfde gewicht.

Hopelijk lukt het!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik30-11-2009 17:38:09

6 kleine porties eten ipv 3 grote. Splits je ontbijt op: een boterham om 8u en een om 10u. Eet bij voorkeur lightbeleg, en drink water of thee. Onder de middag 2 bruine boterhammen en een stuk fruit (gewoon doen, je gaat het vanzelf lusten), om 15u een yoghurtje en een uurtje voor het avondeten een belvita koek. Voor avondeten max. 2 aardappels (grootte van een ei), een half bord groenten en 100 g (mager vlees). Geen dessertje, en evt 's avonds nog een stuk fruit of yoghurtje.

En bewegen.

Succes!

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik30-11-2009 18:12:41

ww volgen ! ben daar super content van
x

lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik30-11-2009 18:16:04

WW is inderdaad heel efficient, ben zo op een 8 maand tijd 23 kg afgevallen. (En nee, ik woog zeker geen 100 kg bij aanvang :))
Ben nu ongeveer al 2 jaar op ongeveer hetzelfde gewicht.

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik30-11-2009 18:58:11

http://www.alli.be

Rik

Meld misbruik1-12-2009 3:56:48

Misschien gewoon standaardvoeding eten, maar in kleinere porties dan.

mvg www.discovideo.be

Lindsay
28-8-2010
 Meld misbruik1-12-2009 8:10:58

Nu niet om lastig te doen, maar vergeet in de eerste plaats al die wonderdieetjes maar. Je valt inderdaad veel af, maar nadien komt alles er terug bij en wsl meer ook. Ook bij mensen die naar WW gingen heb ik dit vaak zien gebeuren. (geen afbreuk aan mensen die er wel goed mee zijn, maar het gebeurt al wel eens). De enige manier om efficiënt en blijvend af te vallen is: Je eetpatroon permanent aanpassen. Halveer je avondmaal alvast want dat is hetgene dat het hardste aandikt, gefrituurde maaltijd maar eens in de twee weken en beweging. Veel succes in elk geval.

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik1-12-2009 13:34:51

Evy,

ik heb net hetzelfde probleem als jou.
Ik mag ook bijna geen groenten en fruit.
Ik dacht eens naar de bodystyling of infraligne te gaan.

Nathalie

LeBart

Meld misbruik1-12-2009 16:21:21

gebalanceerde voeding is 1 maar jullie vergeten allemaal het belangrijkste ... een beetje sporten doet het metabolisme versnellen, je kweekt wat spieren die op zich meer calorien verbranden dan vet. Waardoor je zelfs in rust gewoon meer energie verbruikt.

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik2-12-2009 10:51:07

Als je geen rauwe groentjes lust, kan je toch perfect je groentjes stomen? Of een ovenschoteltje?

Ik denk dat je het beste gewoon afwisselend eet, geen vettige dingen en zeker geen snoep of koekjes met frisdrank!!

Veel water en bewegen bewegen bewegen. Zet de auto aan de kant en neem de fiets of wandel. Als je elke dag 10 minuten stapt, leg je al gauw een kilometer af en dan heb je op een jaar meer dan 350 km verzameld...

Veel succes!!!

Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik2-12-2009 12:04:01

In 2008 ben ik in 3 sessies body contour wrap gedaan. Het kostte me ongeveer 175 euro, maar ik was in totaal wel 59 cm kwijt in omtrek over gans mijn lichaam. Op mijn probleemzone (mijn billen) was ik 4 cm per bil kwijt, toch goed zichtbaar. Het resultaat blijft ongeveer 6 maanden. In 2010 trouw ik ook en ik zal in maart zeker terug zo'n kuur doen. Ok t kost wat centen, maar het zorgt wel voor een groter zelfvertrouwen.

Succes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...