TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
1-12-2009 14:11:25
Ik zou kiezen voor de all-in zaal. De dagen voor je trouw zijn al erg hectisch met de laatste voorbereidingen (laatste bijeenkomst suite, huurkostuums ophalen, bedankingen e.d. naar de feestzaal brengen,...) en de dag erna zou ik écht niet alles willen opruimen... Dan wou ik slapen en met z'n tweetjes genieten, alle kaartjes en het gastenboek nalezen,...
Over de middag deden wij een picknick in het bos en erna een huifkartochtje. De picknick werd geregeld door de man van de huifkar, dus daar hoefden wij ons geen zorgen over te maken. Dit is een goedkope en 'propere' oplossing, waarbij niemand opruim heeft in huis.
Groetjes,
Véro
|
|
Rik
|
1-12-2009 14:13:56
Ik vind dat je moet kiezen voor de all-in zaal, geen extra werk op voorhand of nadien.
rtz www.discovideo.be
|
|
Eva
10-7-2010
|
1-12-2009 14:50:16
beste Ine,
Maak je keuze aan de hand van je hart zou ik zeggen, het is makkelijk om te zeggen: neem een zaal waar je geen werk aan hebt, maar dan zouden wij nog steeds op zoek zijn naar onze zaal En ja wij moesten ook nog een traiteur zoeken en de zaal zal nog aangekleed moeten worden, maar met hulp van onze ouders, broers, zussen en getuigen zal dat wel vlot gaan, daar ben ik van overtuigd
En kwestie van de opkuis erna, je kan steeds een kuisploeg vragen voor de opkuis, het kost je dan wel 100 of 200 €, maar dan moet je niet zelf opkuisen :-)
Zou ik mogen vragen over welke 2 zalen het hier juist gaat?
Nog veel succes gewenst met de rest van de voorbereidingen en de keuze van jullie zaal.
groeten eva
|
|
Ine
31-7-2010
|
1-12-2009 15:21:24
bedankt voor jullie reacties alvast. Het is een moeilijke keuze zeker als de familie zijn zeg geeft en zich zorgen maakt over de middag periode aan eva: het gaat over zaal het bourgondisch huis in Mol en feestzaal 't Klosterhof in Lommel.
groetjes
|
|
katlijn
10-4-2010
|
1-12-2009 16:18:15
Hé Ine
ik zou kiezen voor de eerste zaal, waar je traiteur e.d nog zelf mag kiezen... Maar dat is een persoonlijke keuze natuurlijk!
De All-in zalen waren voor ons echt niet wat we zochten! En heel vaak zeer duur voor wat je krijgt vonden wij, we hebben nu een zaal gevonden waar we zelf traiteur laten komen en de inkleding verzorgen we ook zelf. Is inderdaad meer werk maar ik hou me graag bezig met zulke dingen dus voor mij geen probleem! Wij hebben wel de zaal al van vrijdag tot zondag (feest is zat.) dus tijd genoeg om alles op te zetten en op te kuisen... Tussen viering en feest kunnen we hier dus ook al terecht met de suite en vrienden die van ver komen.
Zoiets is natuurlijk een persoonlijke keuze, hangt ervan af wat het best bij jullie karakters past hè :)
veel succes nog!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|