Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tussen stadhuis en feest

1-12-2009 15:27:44
hey hey,
ik en mijn vriend trouwen dus in 2010 ma we hebben besloten om enkel voor de wet te trouwen en s'avonds een groot feest.
nu vraag ik me af of er iemand een idee heeft om tussen het feest en one trouw in het stadhuis te doen omdat dit nammelijk in de voormiddag is... het zou langs de kanten van brugge moeten zijn. alvast bedankt

joke
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1017

e

Meld misbruik1-12-2009 16:07:05

Wij trouwen ook enkel voor de wet en ook in de voormiddag. WIj gaan daarna een kleinigheidje eten, op het gemak foto's nemen, koffietje drinken in de stad en dan feesten!

Groetjes!

Dana
26-6-2010
 Meld misbruik1-12-2009 20:08:13

Hey,

bij mooi weer zou je eerst een picknick kunnen voorzien zodat jullie ook eerst kunnen eten. Ddaarna gaan jullie je foto's maken en kan de suite in het park nog wat zitten of er wandelen om daarna naar de feestzaal af te zakken waar bvb volksspelen xstaan. Op het net vind je 10 verschillende spelen voor 80 € p.dag).
www.adventure-ent.be/volksspelen.htm
Mss eens kijken met je feestzaal of het kan/mag ?

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik2-12-2009 8:32:43

wij trouwen ook enkel voor de wet en dit om 10 uur 's morgens. onze planning ziet er een beetje als volgt uit.
10 uur wettelijk huwelijk daarna foto's gaan nemen met de familie en getuigen
rond 12.30 uur hebben wij een lunch voorzien in een zaaltje en dit met de dichtste familie en onze getuigen
daarna gaan wij nog foto's laten nemen eventueel samen met onze kindjes en de familie kan dan kiezen of ze nog even naar huis gaan of gewoon nog iets drinken en dan om 18 uur begint onze receptie in de feestzaal waar het avondfeest door gaat. ik heb wel rekening gehouden dat wij vroeger naar de zaal gaan om eventueel nog enkele afspraken te maken met de traiteur en om te zien of de zaal wel helemaal in orde is.

lesley
12/06/2010

joke
3-7-2010
 Meld misbruik2-12-2009 14:37:53

ik denk idd dat het ook het beste is om ergns iets te lunchen en dan rustig de foto's nemen... n dan feestje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...