TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
1-7-2010
|
1-12-2009 18:41:41
Hey Stephanie,
Wij zijn van Oudenaarde en zijn ook gaan kijken om ons huwelijksfeest te laten doorgaan in Kasteel Oudeberg. We hebben uiteindelijk een andere feestzaal gekozen. Maar Kasteel Oudeberg was een van mijn favorieten, superlocatie é. Ik ben er jammer genoeg nog niet naar een feest geweest, dus daar kan ik niets over vertellen.
groetjes Nele
|
|
Barbara
18-9-2010
|
2-12-2009 8:52:01
Hey,
Wij zijn daar in september naar een huwelijksfeest geweest van vrienden en het was echt zeer goed. Je hebt van in de tuin een ongeloofelijk zicht op de "vallei", aangezien het kasteel echt op de top van de berg staat. Het eten was heel erg lekker, de zaal echt romantisch. Voor ons was dit te ver om onze feest te geven, maar anders zou ik het zeker doen.
Groetjes Barbara
|
|
Stephanie
10-4-2010
|
2-12-2009 19:05:06
De locatie is idd echt prachtig en de zaal is perfect wat ik zocht, we zijn dan ook niet veel verder op zoek gegaan naar andere zalen. Heb al vaak gehoord dat het er echt super feesten zijn, dus hoop dat het onze hierin mag meedelen :-).
Groetjes Stephanie
|
|
Fanny
|
3-12-2009 17:08:45
Ook wij gaan waarschijnlijk gaan voor Kasteel Oudeberg. Barbara weet jij nog wie de dj was op dat feest in september ? En was hij goed want wij zijn nog op zoek naar een dj.
Fanny
|
|
Barbara
18-9-2010
|
4-12-2009 9:04:24
Hey Fanny,
Mhm, dat weet ik zeker en vast want wij hebben hem zelf genomen als DJ. Het is DJ Christiaan (www.klimaxsmusic.be ). Wij hadden hem in 2006 reeds gehad op het trouwfeest van vrienden en nu hadden we hem opnieuw. Wij vinden hem heel goed. Daarmee was onze keuze snel gemaakt.
Groetjes Barbara
|
|
Stephanie
10-4-2010
|
4-12-2009 17:34:35
Hallo Barbara,
Kan je mij misschien zeggen welke stijl dj hij is? want ook wij hebben contact met hem.
Groetjes Stephanie
|
|
Barbara
18-9-2010
|
6-12-2009 22:44:37
Hey,
Hij draait echt vanalles. Luistert volgens mij ook echt naar wat je hem op voorhand verteld van de soort muziek die je graag hoort. Draait zowel 60's als 80's als eigentijdse muziek. Staat niet in de micro te zeveren op alle ongepaste momenten zoals er ook wel DJ's zijn. Hij weet er ambiance in te brengen, als het wat stilvalt zal hij snel iets anders beginnen draaien.
Hopelijk weet je hiermee iets meer.
Groetjes, Barbara
|
|
Stephanie
10-4-2010
|
7-12-2009 15:38:55
Hiermee weet ik inderdaad al iets meer, ik denk dat we ook met hem een afspraak zullen maken.
Groetjes Stephanie
|
|
Els
5-6-2011
|
16-4-2010 18:04:04
Hi Stephanie,
Ik zie dat je trouw ondertussen achter de rug is. Proficiat! Wij namen net een optie voor Kasteel Oudeberg voor onze trouw in juni 2011. Hoe was het feest? Vooral naar het eten ben ik benieuwd... Wat waren jouw indrukken? Alvast bedankt voor je antwoord,
Els
|
|
Stephanie
10-4-2010
|
22-4-2010 20:50:08
Hey Els,
Bedankt, ondertussen zijn we idd bijna 2 weken man & vrouw.
Ons feest was echt perfect in orde. De bediening is super, het personeel weet echt waar het mee bezig is. Voor het eten kan ik je jammer genoeg niet helpen, aangezien wij onze eigen kok meehadden (het eten was super, maar dus niet van hun traiteur :-D). Wat ik je kan aanraden is een Brunch te doen daar, dan kan je het eten en de wijnen reeds proeven.
Wat ik wel jammer vond is dat het contact met Marieke zelf niet zo vlot verliep, ze antwoord niet steeds op mails en is vrij moeilijk te bereiken. Je weet wel dat je feest ok zal zijn, maar dit moeilijke contact zorgt voor extra en vooral overbodige stress.
Nog 1 minpuntje, de zaal is echt te krap voor 150 mensen, ideaal zitten er beneden een 80tal en boven een 40 tal. meer lukt ook, maar dan is het krap, zeker wat de dansvloer betreft. Wij waren met 106 en dat was echt ideaal wat zaalindeling en dansvloer betreft.
Ondanks deze gebreken, zou ik er ons feest zeker opnieuw geven, de omgeving, locatie en bediening maken het geheel echt af, knap en luxueus.
Hopelijk help ik je hiermee verder!
Groetjes en alvast proficiat
Stephanie
|
|
Griet
19-9-2015
|
20-7-2012 8:44:36
Hey, Heeft er iemand recente info over Les Roses? Iemand die er onlangs getrouwd is ofzo? Ervaring met de catering van het huis? Bedankt! Griet
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|